Ziraat Türkiye Kupası’nda Kocaelispor ile Beşiktaş arasında oynanan karşılaşma, saha içindeki mücadeleden çok tribünlerde yaşanan olaylarla gündeme geldi. Maçın ilk dakikalarından itibaren Beşiktaş tribününde çıkan kavgalar, karşılaşmaya gölge düşürdü. Zaman zaman büyüyen gerginlik nedeniyle polis ekipleri tribünlere müdahale etmek zorunda kaldı. Güvenlik güçlerinin yoğun çabasıyla olayların daha fazla büyümesi engellenirken, yaşananlar tribünlerde kısa süreli paniğe yol açtı.

Maçın başından itibaren tribünlerde gerginlik yaşandı
Karşılaşmanın henüz ilk dakikalarında Beşiktaş tribününde başlayan sözlü tartışmalar, kısa sürede fiziki kavgaya dönüştü. Tribünlerdeki hareketlilik çevrede bulunan taraftarların da dikkatini çekerken, güvenlik görevlileri duruma müdahale etmeye çalıştı. Ancak gerginliğin devam etmesi üzerine polis ekipleri tribüne girerek olaya doğrudan müdahalede bulundu. Yaşanan arbede sırasında maç kısa süreliğine tribünlerden gelen tepkilerle kesintiye uğradı.
Polis ekipleri tribünlere müdahale etti
Olayların büyümesi üzerine statta görevli polis ekipleri Beşiktaş tribününe yönlendirildi. Kavga eden taraftarlar güvenlik çemberine alınırken, bazı taraftarların tribünün farklı bölümlerine alındığı görüldü. Polis ekiplerinin müdahalesiyle gerginlik kontrol altına alınmaya çalışıldı. Tribünlerde zaman zaman yükselen tepkilere rağmen güvenlik güçlerinin yoğun önlemleri sayesinde olayların saha içine yansımasının önüne geçildi.
Karşılaşmaya gölge düşüren anlar
Ziraat Türkiye Kupası’nda oynanan Kocaelispor–Beşiktaş karşılaşması öncesinde verilen fair-play ve küfürsüz tribün mesajlarına rağmen yaşanan bu olaylar dikkat çekti. Maçın henüz başında yaşanan tribün kavgaları, futbolun önüne geçen görüntüler oluşturdu.