Kimse kusura bakmasın açık açık söylüyorum Cumhur’u , Cumhurbaşkanı’nı destekliyorum. Neden mi?
Kimse kusura bakmasın açık açık söylüyorum Cumhur’u , Cumhurbaşkanı’nı destekliyorum. Neden mi?
Kimse yurt dışından , Türkiye Cumhuriyeti Cumhurbaşkanı’na onu devirip şunu getiricez, bunu götüreceğiz, şunu destekleyeceğiz diyemez !
Kendi içinde Türk siyasi arenasında her şey, konuşulur herkes istediği kişiye istediği eleştiriyi , sözü söyleyebilir. Bunda hiçbir sıkıntı yok. Kendi içimizde her türlü kavgayı, tartışmayı yapar doğru yolu kendimiz buluruz.
Afrika’daki kabile devletlerine , bazı Arap ülkelerine yaptıkları gibi Türkiye’nin iç işlerine karışamazlar! Üstelik bunu göz göre göre , açık açık yapıyorlar. Yeri geldiğinde Dünya’nın pek çok ülkesinde kendi siyasetlerini , çıkarlarını korumak için, iki ülke arasındaki meselelerde ‘’ Bu ülke şu ülkenin iç işlerine karışıyor , izin vermeyiz DEMOKRASİ’yi koruyacağız gibi avam laflar edip’’ kendilerine ve çıkarlarına sıra geldiğinde her şeye karışmaya ve konuşmaya hak buluyorlar. Arkasına sığındıkları , sözde dünyaya yaydıkları ‘’Demokrasi’’ nereye gidiyor bu zamanda. O zaman o çok değerli ‘’ Demokrasi’’ sözcüklerini neden hiçe sayıyorlar ! Bu masalları, martavalları artık kendi kendilerine okuyup dursunlar , artık ne bu millet ne de dünya bunları yemiyor…
Türkiye Cumhuriyeti devleti tam egemen ve bağımsız bir devlettir .
Türk Milleti öyle dışardan ordan, burdan talimatlara, yönlendirmelere boyun eğecek bir millet değildir.
Türk Milleti bunun böyle olmadığını en son Çanakkale’de ve tarih boyunca pek çok mekan ve zamanda ortaya koymuş bir millettir.
Bugün Cumhurbaşkanı Kemal Kılıçdaroğlu olsa ve aynı şekilde çeşitli devletlerden, terör örgütlerinden , Türkiye düşmanlarından gitmesi yönünde baskı , eylem ve söylemler görsem aynı şekilde Cumhurbaşkanı’mın, Cumhur’un yanında olur onu desteklerim…
Peki kim ne diyor ? Neden bu kadar kızgınız ? Kim ne yapmaya çalışıyor ? Neye karşıyız ?
Amerika Başkanı JOE Bidon’un konuşmaları ; (Youtube’dan Tükçe altyazılı konuşmasını bulabilirsiniz)
‘’ Bence hemen ona ( Erdoğan’a) farklı bir yaklaşım uygulamalıyız , muhalif liderleri desteklediğimizi açıkça göstermemiz lazım ‘’
‘’ Darbe ile değil seçim süreci ile ‘’
‘’ Hava üslerimiz ve onlara erişimimiz konusunda çok endişeliyim ‘’
‘’ Özellikle Doğu Akdeniz’deki petrol faaliyetleri ile ilgili görüşülmesi uzun sürecek’’
İşte Amerika başkanı Bidon’un Türkiye ile ilgili sözleri , fikirleri. Bu nasıl bir müttefik allah aşkına , düpedüz Türkiye Düşmanlığı içeriyor bu sözler…
Bidon’un rahatsız olduğu şey Erdoğan mı, erişemediği askeri üsleri mi , Doğu Akdeniz’deki petrol mü, Türkiye’yi parçalayarak Türkiye’nin doğusunda kurmak istediği Kürdistan mı, Büyük İsrail Projesi mi?
Düpedüz eylem ve söylemleri ile Türkiye Cumhuriyeti’nin iç meselelerine , siyasetine müdahale ediyor ve bunu tıpkı Afrika’da bir kabile devletine yaptığı rahatlıkta yapıyor. Çünkü Bidon Türk Devletini, Türk Milleti'ni daha tanıyamamış. Bugün Türkiye Cumhuriyeti Cumhurbaşkanı hangi fikir ve ideolojide, hangi siyasi partiden olursa olsun ben bunu içime sindiremem..
Bidon gitsin diyorsa ben kalacak ! kalsın derim !
Amerika’nın eski CIA’cisi şimdilerde Ortadoğu uzmanı , sözde fikir adamı , Amerikan derin devletçisi Michael Rubin ne diyor ; ( Twitterden açın bakın tweetlerine )
‘’ Erdoğan bir diktatör, yolsuz ve hırsız ‘’
‘’ Bir gün TR senden kurtulacak ve senin ismin lanetlenecek ‘’
‘’ Tutuklanan bir sonraki Türk Siyasetçisi kim olacak ‘’
‘’ ABD , Ermenistan, Yunanistan, Libya, Ruanda , Somali, Keşmir, Tigray ve daha fazlasında barış istiyorsa Türkiye’nin İnsansız Hava Aracı vurgunculuğunu durdurmalı’’
‘’ Yunanistan yeni nesil F-35 savaş uçağını almalı , ama Türkiye hala F-16 ları hak etmiyor’’
Merak etme Rubi sizin sayenizde artık Türkiye kendi savaş uçağını, insansız hava araçlarını yapıyor ve seninde dediğin gibi dünyanın dört bir yanında kendi çıkarlarını korumak adına kullanıyor.
Baştaki tweetlerde neden Türkiye Cumhuriyeti Cumhurbaşkanı’na hakaret, küfür ve iftiralarda bulunduğunu aslında ilerleyen Tweetlerinde kendisi açıklıyor.
Konu Erdoğan değil Konu Türkiye’nin dünyadaki kazanımları, egemen ve bağımsız bir devlet olarak hareket etmesi.
Konu Rubi haysiyetsizinin yazdığı gibi, onlarca ülkede Türkiye Cumhuriyeti Devleti’nin Amerikan çıkarlarına ters kareket etmesi, bağımsız bir devlet olarak oralarda egemenlik kurması.
Rahatsız oldukları şey Türkiye’nin , Ermenistan’da , Yunanistan’da , Libya’da, Ruanda’da , Somali’de, Keşmir’de, Tigray’da , Karabağ’da , Afganistan’da , Suriye’de , Türk coğrafyasında, İslam coğrafyasında kendi politikalarını uygulayıp, kendi çıkarlarını koruyor olmasıdır.
Rahatsız oldukları şey tam olarak bu , açık açıkta twetlerinde bunları dile getiriyor zaten.
Şimdi ben Rubinin alçağının dediğini mi yapacağım , Cumhurbaşkanı’mı desteklemeyecek miyim !
Terörist Duran Kalkan ne diyor ;
‘’ TC Libya’da da savaşıyor, Afganistan’da savaşıyor, Karabağ’da da savaşıyor, İdlib’te de savaşıyor, yani Haftalin’den Haburki’ye kadar, Metina’da , Havaşin’de 5 yıldır savaşıyor bu saldırılar , dışardaki saldırıları kat kat aşan bir saldırı’’
‘’ Gençlik, kadınlar, demokratik güçler , siyaset direnmeli ‘’
‘’ Dıştan destek tabi daha fazla verilmeli bu direnişe , Tayyip Erdoğan yönetimini çökertmek lazım ‘’
‘’ Sokaklarda herkes yürüyebilir, bu yönetimi çökertmek lazım, seçime gidecek ve seçimde yenilgiye uğratacağız diye beklememek lazım ‘’
Şimdi bir terörist benim Cumhurbaşkanıma bu sözleri söyleyecek ve bende Cumhurbaşkanımı desteklemeyeceğim ! Olabilir mi böyle bir şey !
Neden Erdoğan’ın gitmesini istiyor tıpkı Rubi gibi Türkiye her yerde diyor, itiraf ediyor, Türkiye Suriye sınırında ki ve sınır ötesindeki haklı harekatlarının yanı sıra , Karabağ’da , Afganistan’da Libya’da , Türk İslam dünyasının var olduğu her yerde diyor.
Bu teröristlere bunları söyleten devletimle , askerimle, polisimle gurur duyuyorum !
Amerikan sarısı, Bidon’u , Rubi’si ne diyorsa bu teröristte , FETÖ’de , tüm Türkiye düşmanları hep bir ağızdan aynı şeyi söylüyor…
Erdoğan gitsin diyorlar ve arkasından baklayıda çıkarıyorlar , Tükiye’nin tüm dünyada ki kaznımlarını sayıp, bu kazanımlardan duydukları rahatsızlıklarını ortaya koyuyorlar…
Şimdi bu insanlar Türkiye’yi çok sevdikleri, bizim çıkarlarımızı korumak için mi Erdoğan gitsin diyor , yoksa Türkiye, enerjiden, savunmaya, yakalamış olduğu ileri teknolojiden , dünyanın pek çok noktasında yakalamış olduğu avantajlarını terk etsin mi istiyorlar?
Ben bunların Türkiye’nin kazanımlarını terk etmeye ve Türkiye’yi uygulamış olduğu bağımsız , egemen politikalardan vazgeçmeye zorladıklarını düşünüyorum. Bu nedenle bugün Cumhurbaşkanı kim olursa olsun, hangi partiden olursa olsun ,aynı şekilde bir dış müdahale olduğunu hisseder veyahut görürsem Türkiye Cumhuriyeti Cumhurbaşkanı’mı desteklerim.