Turancı Dernekler Birliği (TDB), Kocaeli Emniyeti’ne yönelik sosyal medya paylaşımında tüm emniyet mensuplarına teşekkür etti. “Allah bin defa razı olsun. Bütün emniyet mensubu ağabeylerimize kardeşlerimize selamlarımızı iletiyoruz” ifadelerini kullanan birlik, görev başındaki polislerin çalışmalarına övgüde bulundu.

Görev Başındaki Emniyete Selam
Paylaşımda, “Keşke biz de olsaydık orada ama bize gerek kalmamış. Helal olsun” sözleriyle Kocaeli Emniyeti’nin başarılı çalışması vurgulandı. Mesaj, birden fazla Türk bayrağı emojisi ile desteklenerek birlik ve vatan sevgisi ön plana çıkarıldı. Birlik, paylaşımını “Var olsun Teşkilat” mesajıyla noktaladı.
Muhabir: Metehan Şanlı