Tartışmanın odağındaki yerin bir oda üyesi tarafından işletildiğini hatırlatan Başkurt, konunun meclis gündemine getirilme şeklini eleştirdi.
"Yeri Burası Değil, Muhatap Belediye"
Veli Başkurt, konunun ticari ve idari boyutuna dikkat çekerek şunları söyledi:
"Söz konusu otoparkı KOTO üyemiz olan bir arkadaşımız ihalesini alıp işletmektedir. Bu konunun sürekli burada gündeme getirilmesi doğru değildir; otopark konusunun yeri burası değildir. Bu sorun, işletmeciden ziyade belediye ile görüşülüp çözülmesi gereken bir konudur."

Muhabir: Fatıma Nur Uçar