Tartışmanın odağındaki yerin bir oda üyesi tarafından işletildiğini hatırlatan Başkurt, konunun meclis gündemine getirilme şeklini eleştirdi.

​"Yeri Burası Değil, Muhatap Belediye"

Veli Başkurt, konunun ticari ve idari boyutuna dikkat çekerek şunları söyledi:

​"Söz konusu otoparkı KOTO üyemiz olan bir arkadaşımız ihalesini alıp işletmektedir. Bu konunun sürekli burada gündeme getirilmesi doğru değildir; otopark konusunun yeri burası değildir. Bu sorun, işletmeciden ziyade belediye ile görüşülüp çözülmesi gereken bir konudur."

Whatsapp Image 2026 04 29 At 11.20.39

Muhabir: Fatıma Nur Uçar