Çankırı’da oynanan Bölgesel Amatör Lig 4. Grup 17. hafta karşılaşmasında sahada ve tribünde kısa süreli gerginlik yaşandı. Çankırı FK ile Çarşambaspor arasında oynanan mücadele sırasında taraftarlar arasında tartışma çıktı.
Maç esnasında Çankırı FK taraftarları arasında yaşanan sözlü tartışma kısa süreli arbedeye dönüşürken, bir taraftarın elinde bulunan Türk bayrağı yere düştü.
Polisten Duyarlı Davranış
Tartışmaya müdahale etmek üzere tribünlere yönelen polis ekiplerinden bir memur, yere düşen Türk bayrağını fark ederek bayrağı yerden aldı. Bayrağı özenle kaldıran polis memuru, ardından müdahalesine devam etti.
O anlar tribünde bulunan bir vatandaş tarafından cep telefonu kamerasıyla kaydedildi. Görüntülerde, polisin hem olaya müdahale ettiği hem de bayrağı yerden kaldırarak saygı gösterdiği anlar yer aldı.
Sosyal Medyada Takdir Topladı
Yaşanan anlar kısa sürede sosyal medyada paylaşılarak çok sayıda kullanıcı tarafından takdir edildi. Vatandaşlar, polis memurunun bayrağa gösterdiği hassasiyetin örnek bir davranış olduğunu ifade etti.
Yetkililer, maç sırasında yaşanan tartışmayla ilgili gerekli incelemelerin yapıldığını bildirirken, spor karşılaşmalarında sağduyunun önemine dikkat çekti.




