Bugün saat 10:33 itibarıyla, MTA İstasyonu’nda hatta izinsiz bir giriş yapılması nedeniyle güvenlik prosedürleri devreye sokuldu ve normal metro işletimi durduruldu. EGO Genel Müdürlüğü'nden gelen son bilgilere göre, ulaşımın tamamen durmaması adına geçici bir güzergah planlaması yapıldı.
Güncel Ulaşım Durumu
Kısıtlı Bölge: Metro seferleri şu an için Necatibey ile Tarım Bakanlığı istasyonları arasında tren aktarmalı olarak gerçekleştiriliyor.
Destek Seferler: Mağduriyeti gidermek amacıyla metro hattına paralel olarak ilave EGO otobüs seferleri hizmete alındı.
Normalleşme Süreci: Seferlerin ne zaman tam kapasiteyle ve kesintisiz başlayacağına dair henüz resmi bir saat paylaşılmadı.
EGO Genel Müdürlüğü'nden Resmi Açıklama
EGO'nun sosyal medya ve resmi kanalları üzerinden yaptığı duyuruda şu ifadeler yer aldı:
"MTA İstasyonu’nda gerçekleşen hatta izinsiz giriş olayı nedeniyle, işletimimiz Necatibey ile Tarım Bakanlığı istasyonları arasında tren aktarmalı olarak sürdürülecek ayrıca ilave otobüs seferleri ile desteklenecektir. Vatandaşlarımıza önemle duyurulur."
Vatandaşlara Uyarı
M2 hattını (Kızılay-Çayyolu) kullanacak olan vatandaşların, aktarmalar nedeniyle yaşanacak olası gecikmeleri dikkate alarak yola çıkmaları ve istasyonlardaki yönlendirme duyurularını takip etmeleri öneriliyor.