Ramazan döneminde 100 temel ihtiyaç ürününü 2024 Mart ayı fiyatlarıyla sunan ŞOK Marketler, “Her Gün Ucuz Fiyat” ve “ŞOK Ucuz Hep Ucuz” kampanyalarıyla müşterilerin bütçesini destekledi. Win sadakat programı da avantajlar sunarak müşteri memnuniyetini artırdı.

"Tarladan Sofraya Doğru Tarım" modeliyle yerli üreticiden doğrudan tedarik yapan şirket, bu dönemde Lio Zeytin markasıyla Manisa ve Bursa'dan aldığı ürünlerle yerel kalkınmaya katkı sağladı. “ŞOK’ta Ben de Varım” projesiyle kadın kooperatiflerinin el emeği ürünleri raflara taşındı.

Trafik Kurallarını Mizahla Anlatan Polis Görevden Uzaklaştırıldı
Trafik Kurallarını Mizahla Anlatan Polis Görevden Uzaklaştırıldı
İçeriği Görüntüle

ŞOK Marketler CEO’su Uğur Demirel, yatırımların devam edeceğini vurgulayarak, “Uygun fiyatlarla kaliteli ürün sunmaya, yerli üretimi ve kadın girişimcileri desteklemeye kararlıyız” dedi.

Kaynak: İHA