Kandıra Haberleri

Şampiyon Kandıra’dan Destek Ziyareti

Amatör Süper Lig B Grubu’nu şampiyon tamamlayan Kandıra Gençlerbirliği Belediyespor, kupayla birlikte kulübe destek veren iş insanı Zekeriya Bayraktar’ı ziyaret etti.

Abone Ol

Amatör Süper Lig B Grubu’nda sezonu zirvede tamamlayarak şampiyonluk sevinci yaşayan Kandıra Gençlerbirliği Belediyespor’da, kupa coşkusu anlamlı bir ziyaretle taçlandı. Bölgesel Amatör Lig Play-Off süreci öncesinde kulüp yönetimi ve takım kaptanı, şampiyonluk kupasıyla birlikte kulübe destek veren isimlerden Zekeriya Bayraktar’ı ziyaret etti. Gerçekleştirilen buluşmada hem teşekkür mesajı verildi hem de Play-Off öncesi birlik vurgusu yapıldı.

Kupayla Birlikte Teşekkür Ziyareti

Kulüp Başkanı Murat Tansu Okan, Başkan Yardımcısı Ercan Öztürk, yönetim kurulu üyeleri Ramazan Daş ve Resul Ersöz ile takım kaptanı Fatih Dizman, kulüp yönetim kurulu üyesi ve Bayraktar Yapı İnşaat sahibi Zekeriya Bayraktar’ı makamında ziyaret etti.

Ziyarette şampiyonluk kupası da hazır bulundu. Kulüp yöneticileri, sezon boyunca sağlanan desteklerin başarıda önemli pay sahibi olduğunu vurgulayarak Bayraktar’a teşekkür etti.

Play-Off Öncesi Moral

Bölgesel Amatör Lig Play-Off mücadelesine hazırlanan Kandıra Gençlerbirliği Belediyespor’da, bu ziyaretin moral anlamı da dikkat çekti. Yönetim ve futbolcuların birlik mesajı verdiği buluşmada, hedefin BAL yolunda başarılı olmak olduğu ifade edildi.

Kulübe maddi ve manevi destek sağlayan Bayraktar Yapı İnşaat’ın katkılarının altı çizilirken, desteklerin devam etmesinin önemine vurgu yapıldı.

Camia Kenetlendi

Şampiyonluk kupasıyla gerçekleştirilen ziyaret, kulüp içinde oluşan dayanışma ruhunu da gözler önüne serdi. Kandıra Gençlerbirliği Belediyespor camiası adına yapılan teşekkür açıklamasında, destek veren tüm isimlere şükran dilekleri iletildi.

Play-Off öncesinde moral depolayan Kandıra temsilcisi, BAL hedefi doğrultusunda yoluna kararlılıkla devam ediyor.