Galatasaray, Ziraat Türkiye Kupası A Grubu 2. haftasında deplasmanda oynayacağı Fethiyespor ile maçının hazırlıklarına yaptığı antrenmanla başladı.

"Sorumluluk Tamamen Bizde!" Gölcük'ün Gururu Kerem Aktürkoğlu’ndan Tüm Türkiye'ye Özür Mesajı
"Sorumluluk Tamamen Bizde!" Gölcük'ün Gururu Kerem Aktürkoğlu’ndan Tüm Türkiye'ye Özür Mesajı
İçeriği Görüntüle

Kemerburgaz Metin Oktay Tesisleri'nde Teknik Direktör Okan Buruk yönetimindeki antrenman dinamik ısınmayla başladı ve topa sahip olma çalışmasıyla devam etti. Antrenman, savunma-hücum çalışmasının ardından çift kale maçla sona erdi.

Sarı-kırmızılılar yarın saat 13.00'te yapacağı idmanla hazırlıklarını tamamlayacak.

Kaynak: İHA