Galatasaray, Ziraat Türkiye Kupası A Grubu 2. haftasında deplasmanda oynayacağı Fethiyespor ile maçının hazırlıklarına yaptığı antrenmanla başladı.

Körfez’de Şampiyonluk Ateşi Yakıldı: "Bay Gol" Taşköprübirlikspor’da
Körfez’de Şampiyonluk Ateşi Yakıldı: "Bay Gol" Taşköprübirlikspor’da
İçeriği Görüntüle

Kemerburgaz Metin Oktay Tesisleri'nde Teknik Direktör Okan Buruk yönetimindeki antrenman dinamik ısınmayla başladı ve topa sahip olma çalışmasıyla devam etti. Antrenman, savunma-hücum çalışmasının ardından çift kale maçla sona erdi.

Sarı-kırmızılılar yarın saat 13.00'te yapacağı idmanla hazırlıklarını tamamlayacak.

Kaynak: İHA