Adana’da 30 yıllık tarih öğretmeni Nevin Vurunbiği (51), babasıyla yaşadığı anlaşmazlıkların ardından sahip olduğu iki ev, iki araç ve yaklaşık 2 milyon liralık birikimini Türk Silahlı Kuvvetleri’ne (TSK) bağışladı.
Baba-Kız Anlaşmazlığı Süreci Başlattı
İddiaya göre 77 yaşındaki baba, Mersin’in Silifke ilçesindeki evin kendi üzerine geçirilmesini istedi. Bu talebi reddeden öğretmen Vurunbiği, baskıların artması üzerine tüm mal varlığını TSK’ya bağışlama kararı aldı.
Vasilik Davası Açıldı, Hesaplara Bloke Konuldu
Kızının mal varlığını TSK’ya bağışladığını öğrenen baba, vasilik davası açtı. Açılan dava kapsamında öğretmenin banka hesaplarına bloke konuldu.
Aynı Hastaneden Çelişkili Raporlar
Vurunbiği, bağış yaptığı dönemde “Sağlıklıdır, mal alıp satabilir” ibareli sağlık raporu aldı. Ancak aradan yaklaşık bir yıl geçtikten sonra, aynı hastanede bu kez “psikoz” tanısı konuldu.
Mahkeme Kararıyla Hastaneye Yatırıldı
Mahkeme kararıyla öğretmenin hastaneye yatırılarak gözlem altına alınmasına hükmedildi. Bir süre hastaneye gitmeyen Vurunbiği, bugün polis eşliğinde Adana Dr. Ekrem Tok Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Hastanesi’ne götürüldü.




