Kocaeli Haber

Kocaeli Amatöründe Şok Ayrılık: Arslanbey Organize Sanayispor’da Cihaz Üzülmez Dönemi Kapandı!

Kocaeli amatör futbolunun en istikrarlı ve başarılı yöneticilerinden biri olan, Arslanbey Organize Sanayispor’un 2. Küme’den Süper Amatör Lig’e uzanan başarı öyküsünde büyük pay sahibi Cihaz Üzülmez, 2014 yılından bu yana sürdürdüğü görevinden ayrıldığını açıkladı. 12 yıllık görev süresi boyunca kulübe adeta çağ atlatan Üzülmez, yayımladığı duygusal mesajla camiaya veda etti.

Abone Ol

Kocaeli amatör futbol dünyasında uzun yıllardır başarıları ve örnek yöneticilik anlayışıyla adından söz ettiren, Arslanbey Organize Sanayispor’un yönetim kurulu üyesi Cihaz Üzülmez, kulüpteki resmi görevini noktaladığını duyurdu. 2014 yılında büyük bir aidiyet duygusuyla adım attığı kulüpte tam 12 yıl boyunca kesintisiz mesai harcayan Üzülmez, yeşil-siyahlı ekibin alt liglerin çamurlu sahalarından sıyrılarak Kocaeli'nin en prestijli yerel ligi olan Süper Amatör Lig’e yükselmesinde ve burada kurumsal bir kimlik kazanmasında başrol oynamıştı.

En Alttan Zirveye Uzanan Başarı Öyküsü

Görev süresi boyunca kulüpte adeta bir şampiyonluk geleneği başlatan Cihaz Üzülmez, ayrılık açıklamasında kulübün dipten zirveye tırmanışını şu sözlerle özetledi:

"2014 yılında büyük bir heyecanla başladığım Arslanbey Organize Sanayispor yöneticiliği görevimden bugün itibarıyla ayrılmış bulunuyorum. Bu süreçte; 2. Küme, 1. Küme şampiyonlukları, Süper Amatör Lig’e yükselme ve kulübümüzün Süper Amatör Lig'de kalıcı, hedefleri olan bir yapıya kavuşmasında emeği geçen herkesle birlikte katkı sunmanın gururunu yaşadım."

"14 Yıllık Hasretin Bittiği Geceyi Unutamam"

Açıklamasında omuz omuza çalıştığı spor adamlarını unutmayan başarılı yönetici, kulübün makus talihini yenerek 14 yıllık Süper Amatör Lig hasretine son verdikleri ve Savaş Demir başkanlığında kupayı kaldırdıkları tarihi sezonun kalbinde her zaman ayrı bir yere sahip olacağını aktardı. Üzülmez; eski başkanlar İsmail Şahin, Şükrü Aslan, Nuri Batu ile mevcut başkan Sebattin Şahin ve yönetim kurulu üyelerine, teknik ekiplere ve formayı terleten tüm futbolculara ayrı ayrı teşekkürlerini sundu.

"Bağım Asla Kopmayacak, Burası Benim Baba Vatanım"

Yöneticilik görevini bırakmasına rağmen kulübe olan sevgi ve desteğinin ömür boyu süreceğini belirten Cihaz Üzülmez, açıklamasını camiayı duygulandıran şu sözlerle noktaladı:

"Emek veren, destek olan ve bu yolculukta birlikte yürüdüğümüz herkese teşekkür ederim. Baba vatanı güzel mahallemin değerli kulübü Arslanbey Organize Sanayispor kulübümüzün başarılarını her zaman gururla takip edeceğim."