Amatör Süper Lig B Grubu’nda 16. hafta heyecanı, oynanan kritik maçlarla sahalara yansıdı. Haftanın en önemli mücadelesinde Kandıra GB Belediyespor, zorlu Değirmendere deplasmanından 2-1’lik galibiyetle dönerek hem Play-Off’u garantiledi hem de şampiyonluk yolunda dev bir adım attı.
Yalçın Kıldıran Stadı’ndaki karşılaşmada etkili bir oyun sergileyen Yeşil-Beyazlılar, 3 puanı hanesine yazdırarak bitime iki hafta kala en yakın takipçisiyle olan puan farkını 4’e çıkardı.
Maşukiyespor’dan hayati galibiyet, ligde kalma umutları tazelendi
Alt sıraları yakından ilgilendiren karşılaşmada Maşukiyespor, Play-Off hattındaki Turgutspor’u 3-1 mağlup ederek büyük bir sürprize imza attı.
Bu galibiyetle puanını 18’e yükselten Kartepe temsilcisi, aynı hafta Eşmespor’un Arslanbey O.S. karşısında aldığı 2-0’lık mağlubiyetle birlikte kümede kalma umutlarını iyice artırdı. İki takım arasındaki puan farkı sadece 1’e indi.
Derincespor AŞ, 7 gollü maçta Play-Off yoluna tutundu
Bir diğer kritik karşılaşma Hisareynspor ile Derincespor AŞ arasında oynandı. Mücadelede tempo bir an bile düşmedi. 3-3 devam eden maçta son sözü Umut Kahraman söyledi ve Derincespor AŞ, sahadan 4-3’lük galibiyetle ayrılarak 31 puanla ikinci sıraya yükseldi.
Sarı-Lacivertliler, son iki haftaya büyük avantajla girerken, Play-Off yolunda da önemli bir engeli aşmış oldu.
Arslanbey kendini kurtardı, Eşmespor ateşe düştü
Kümede kalma savaşı veren Arslanbey Organize Sanayispor, deplasmanda Eşmespor’u 2-0 yenerek büyük bir iş başardı. Bu galibiyetle düşme hattından neredeyse tamamen uzaklaşan Arslanbey, rakibini ise son iki haftaya ateş hattının eşiğinde soktu.
Bağdat - Doğantepe maçında prestij skoru: 1-5
Küme düşmesi daha önce kesinleşen iki takımın mücadelesinde Doğantepespor, deplasmanda Bağdatspor’u 5-1 mağlup ederek haftayı prestijli bir galibiyetle tamamladı.




