Henüz resmi açılışı yapılmayan kulüp, “Yaşlılara Saygı Haftası” kapsamında düzenlenen etkinliklerle kapılarını araladı. İhsaniye Mahallesi’nde hizmet verecek olan merkezde, hafta boyunca tanıtım programları düzenlenerek kulübün işleyişi ve planlanan faaliyetler vatandaşlara anlatılıyor.
Kuşaklar arası anlamlı buluşma
Hafta kapsamında gerçekleştirilen etkinliklerde en dikkat çeken anlardan biri, kuşaklar arası buluşma oldu. Gonca Engelsiz Yaşam Merkezi öğrencileri ile Gölcük’ün büyükleri bir araya geldi.
Minikler, hazırladıkları el emeği hediyelerle büyüklerin gönlünü kazanırken, ortaya sıcak ve duygusal görüntüler çıktı. Bu etkinlik, toplumda kuşaklar arası bağların güçlendirilmesi açısından önemli bir örnek oluşturdu.
“Emekliler için sosyal yaşam alanı”
Engelli ve Yaşlı Hizmetleri Şube Müdürü Bahar Demirhan, kulübün 65 yaş ve üzeri bireyler için çok yönlü bir yaşam alanı olarak tasarlandığını belirtti.
Kulüp bünyesinde şu toplulukların yer alacağı ifade edildi:
Kültür-sanat
Akademi
Yeşil sevenler
Sağlıklı yaşam
Beş çayı
Torun topluluğu
Modern ve donanımlı tesis
Merkez;
Çok amaçlı salonlar
Eğitim alanları
Dinlenme bölümleri
Açık alanlar
gibi donatılarla dikkat çekiyor. Günün büyük bölümünde hizmet vermesi planlanan kulüp, ileri yaştaki bireylerin konforlu ve güvenli bir ortamda vakit geçirmesine olanak sağlayacak.
Geniş faaliyet yelpazesi
Kulüpte;
Spor aktiviteleri
Kültürel geziler
Eğitim programları
Sanatsal etkinlikler
gibi birçok faaliyet düzenlenecek. Ayrıca sağlıklı yaşam, teknoloji kullanımı ve sosyal iletişim gibi alanlarda eğitimler de verilecek.
Hedef: aktif ve üretken bir yaşam
Saygınlar Kulübü ile 65 yaş üstü bireylerin sosyal hayattan kopmadan daha aktif, üretken ve kaliteli bir yaşam sürmeleri hedefleniyor.
Gölcük’te hayata geçirilen bu yeni merkezin, ilçedeki önemli bir ihtiyaca cevap vermesi beklenirken; ulaşımın da kolay olması vatandaşlar için ayrı bir avantaj sunuyor.




