Kocaelispor’un eski futbolcusu, kaptanı ve teknik sorumlusu Faruk Sarman, bu kez altyapıdaki başarısıyla gündemde. Kendi kurduğu Yahya Kaptanspor’da genç yeteneklerle çalışan Sarman, U14 yaş grubunda elde edilen sonuçların ardından büyük mutluluk yaşıyor. Play-Off sürecini başarıyla tamamlayan Yahya Kaptan temsilcisi, ilimizi Türkiye Şampiyonası’nda temsil etme hakkını kazandı. Kulüp tarihinde önemli bir dönüm noktası olarak görülen bu başarı, altyapıya verilen emeğin karşılığı olarak değerlendiriliyor.
Namağlup grup lideri oldular
U14 Türkiye Şampiyonası yolunda kritik bir maça çıkan Yahya Kaptanspor, Arapçeşmespor ile 0-0 berabere kaldı. Bu sonuçla grubunu namağlup lider tamamlayan ekip, Türkiye Şampiyonası bileti aldı.
Faruk Sarman yaptığı açıklamada, “U-14 Türkiye Şampiyonası için oynadığımız grubun önemli maçında Arapçeşmespor ile 0-0 berabere kalarak tarihimizde ikinci defa Türkiye Şampiyonası’na namağlup grup lideri olarak katılmaya hak kazandık” ifadelerini kullandı.
“Bu başarı altyapımızın eseri”
Başarının arkasında büyük emek olduğunu vurgulayan Sarman, oyuncularına ve teknik ekibine teşekkür etti. “Emeği geçen başta oyuncularım, velilerim, Haydar Hocam, Fatih Hocam, Berke Hocam ve bizi yalnız bırakmayan Kürşat Kumaş Hocama çok teşekkür ediyorum” diyen Sarman, takımın büyük bölümünün altyapıdan yetişen isimlerden oluştuğunu belirtti.
Sarman, “Takımın yarısı 2013 doğumlu oyuncularım. Bir kişi hariç tamamı altyapımızdan gelen evlatlarla başardık” sözleriyle altyapıya verilen önemin altını çizdi.
Yahya Kaptanspor, elde ettiği bu başarıyla hem kulüp tarihinde yeni bir sayfa açtı hem de Kocaeli futboluna önemli bir katkı sundu.


