Başiskele’de gençleri merkeze alan sosyal projeleriyle öne çıkan Belediye Başkanı M. Yasin Özlü, geleceğin mimarlarıyla buluşmayı sürdürüyor. Geçtiğimiz hafta ilçedeki önemli eğitim kurumlarından Şehit Ozan Özen Kız Anadolu İmam Hatip Lisesi'ni ziyaret eden Başkan Özlü, “Gençlerle Baş Başa” programı kapsamında öğrencilerle samimi bir söyleşi gerçekleştirdi.
“Gençlerin Enerjisi, Bizim En Büyük Gücümüz”
Program boyunca öğrencilerle birebir sohbet eden Başkan Özlü, gençlerin hayata bakışından ilham aldıklarını belirtti. Özellikle Başiskele Belediyesi’nin ödüllü gençlik vizyonu Genc-i Âlâ hakkında bilgi veren Özlü, gençlere hitaben şu sözleri kaydetti:
“Sizin fikirleriniz, bizim en büyük ilham kaynağımız. Başiskele’yi yönetirken sadece bugünü değil, sizlerin yaşayacağı yarınları inşa ediyoruz. Gençlerin enerjisi, bizim en büyük gücümüzdür.”
Soru-Cevapla Gençler Söz Aldı
Programda öğrenciler merak ettikleri soruları doğrudan Başkan Özlü’ye yöneltme fırsatı buldu. Gençlerin şehirle ve gelecek planlarıyla ilgili dile getirdiği talepler, Özlü tarafından dikkatle dinlenerek not alındı. Öğrenciler özellikle kültür-sanat, spor ve eğitim alanlarında daha fazla fırsat talebinde bulundu.
Öğrencilere “Gençlerle Baş Başa” Kitabı Hediye Edildi
Etkinliğin sonunda Başkan Özlü, gençlerin hayatına yön verecek önemli mesajlar içeren Ord. Prof. Dr. Ali Fuad Başgil’in “Gençlerle Baş Başa” adlı eserini öğrencilere hediye etti. Program, hep birlikte çekilen hatıra fotoğrafı ile sona erdi.




