Kocaeli Haberleri

Yaya Üstgeçidinde Motosiklet İşgali: Vatandaşlar Geçiş Yapamıyor

Kocaeli genelinde yayaların trafik güvenliğini sağlamak amacıyla inşa edilen üstgeçitler, motosiklet sürücüleri tarafından park alanı olarak kullanılmaya başlandı. Park edilen onlarca motosiklet nedeniyle geçiş mesafesi daralan yayalar, duruma tepki göstererek yetkilileri göreve davet ediyor.

Loading...

Abone Ol

Kocaeli'de yayaların yoğun olarak kullandığı ulaşım noktalarında yer alan üstgeçitler, son dönemde amacı dışında kullanılmaya başlanmasıyla dikkat çekiyor. Güvenli geçiş sağlaması beklenen bu alanlar, motosiklet sürücülerinin araçlarını park etmesi nedeniyle...