Kavurucu pazar sıcağında saatlerdir trafikte ilerlemekte güçlük çeken vatandaşlar, her yaz dönemi tekrarlanan ve bir türlü bitmek bilmeyen altyapı/asfalt çalışmalarına isyan etti. İşte Kocaeli geçişindeki güncel yol durumu ve sürücülerin haklı tepkileri...
"Bu Sıcakta Vatandaşa Yapılmaz Yazık Günah!"
İhbar hattımıza saat 16:09 itibarıyla ulaşan ve trafikte mahsur kalan bir hemşehrimizin paylaştığı anlık mesajlar, yollardaki durumun vahametini gözler önüne serdi. Direksiyon başındaki sürücüler yaşadıkları mağduriyeti şu sözlerle dile getirdi:
Sürücü İhbarı: "Her yazın bitmeyen otoban çalışması bu sıcakta bu vatandaşa yapılmaz ya yazık günah... D-100 karayolu Ankara istikameti, otoban kapalı. Bitmeyen çalışmalar..."

Karayollarından Henüz Resmi Bir Açıklama Gelmedi
Özellikle yaz aylarında artan seyahat hareketliliği ve tatilci yoğunluğuna, Karayolları ekiplerinin üst yapı yenileme çalışmaları da eklenince Kocaeli geçişi her sene olduğu gibi yine geçit vermez hale geldi. Otobanın kapalı olan bölümlerinden ötürü mecburi olarak D-100 Karayolu'na yönlendirilen ağır vasıtalar, şehirlerarası otobüsler ve hususi araçlar, İzmit ve Kartepe geçişlerinde uzun kuyruklar oluşturuyor.
Kavurucu sıcağın altında araçlarının içinde saatlerdir beklemek zorunda kalan vatandaşlar, çalışmaların neden trafiğin en yoğun olduğu pazar günü gündüz saatlerinde hızlandırıldığına anlam veremediklerini belirterek yetkililerden kalıcı bir çözüm bekliyor. Trafiğin ne zaman normale döneceğine dair Karayolları Genel Müdürlüğü'nden henüz resmi bir rahatlatma açıklaması gelmedi.
