Selçuk İnan, 16 yıllık özlemin ardından Süper Lig'e dönen Kocaelispor'un, tüm zorluklara rağmen ligde kalma başarısı gösterdiğini vurguladı. İnan, hem öz eleştiri yaptı hem de önümüzdeki sezonun planlamasına dair önemli mesajlar verdi.

"Takım Ruhuyla Ligde Kaldık"

Kocaelispor’un Süper Lig’deki ilk sezonunda kalıcı olmasının büyük bir başarı olduğunu belirten İnan;

Fedakârlık: "Oyuncular büyük fedakârlık yaptı. Finansal sorunları yansıtmamaya çalışsak da oyuncuları bu süreçte konsantre etmek çok zordu."

Belirsizlik: "Sözleşmesi biten ve kiralık olan oyuncuların gelecek kaygısı, son haftalardaki performans düşüklüğünde etkili oldu."

Hakem ve Karamürsel Mesajı

İnan, ligin genelinde hakem yönetimlerinden dert yanarken, statü gereği BAL liginde yüksek puan toplamasına rağmen küme düşen Karamürselspor'u da unutmadı ve "geçmiş olsun" dileklerini iletti.

Gelecek Sezon Hedefleri

Antalyaspor maçı sonrası net planlamayı paylaşacaklarını belirten genç teknik adam, Kocaelispor’un her zaman zirveyi hak ettiğini söyledi:

"Beni ikincilik hiçbir zaman tatmin etmedi. Hedef ne olursa olsun her zaman daha iyisi olmalı. Seneye daha dinamik ve ofansif bir Kocaelispor için çalışıyoruz."

"İyi İş Çıkardım"

Mütevazı kişiliğiyle tanınan Selçuk İnan, sezonun genel değerlendirmesinde kendine de pay çıkardı: "İçimde fırtınalar kopuyor, dışarı yansıtmıyoruz ama bu kadar sıkıntının içinde bu sene iyi iş çıkardığımı düşünüyorum."

Muhabir: Işıl Yurtseven