Kocaeli Ticaret Odası’nın (KOTO) 24 Haziran 2026 tarihli aylık olağan meclis toplantısı, kent ve ülke ekonomisinin geleceğini yakından ilgilendiren çok kritik bir enerji krizinin tartışılmasına sahne oldu. Oturumda...
Kocaeli Ticaret Odası Meclisinde GES İsyanı
Kocaeli Ticaret Odası’nın (KOTO) Haziran ayı olağan meclis toplantısında, Güneş Enerjisi Santralleri (GES) mevzuatında yapılan sık değişiklikler ve uygulamaya konulan "saatlik mahsuplaşma" sistemi masaya yatırıldı. Devlet sözleşmelerine güvenerek büyük bütçeli yeşil enerji yatırımları yapan Kocaeli iş dünyasının temsilcileri, arka arkaya değişen kanunlar yüzünden sanayici ve yatırımcıların büyük bir mağduriyet ve güvensizlik sarmalına itildiğini belirterek acil yasal düzenleme çağrısında bulundu
Loading...