Kocaeli Valiliği Genişletilmiş İl Güvenlik, Asayiş ve Koordinasyon Kurulu toplantısı bugün Kocaeli Valiliğinde, Vali İlhami Aktaş Başkanlığında toplandı. Toplantıya Vali Yardımcısı Mustafa Ayhan, Emniyet Müdürü Faruk Karaduman, İl Jandarma Komutanı Jandarma Albay Murat Bozkurt, Kuzey Marmara Grup Komutanı Yarbay Ziya Can Gürsoy, İlçe Kaymakamları katıldı.

Kocaeli̇ Emni̇yeti̇ Bi̇r Yilda 4 Bi̇n 635 Ki̇şi̇yi̇ Cezaevi̇ne Gönderdi̇-1

“4 BİN 635 KİŞİ CEZAEVİNE GÖNDERİLDİ”

Vali İlhami Aktaş yaptığı açıklamada, “2025 yılında önceki yıla oranla olaylarda azalma meydana gelmiş, olayların aydınlatılmasında ise artış sağlanmıştır. İlimizde ve Türkiye genelinde aranan kişilerin başka suç işlemelerine fırsat verilmeden adli mercilere teslim edilmesi konusunda yapılan çalışmalarda, 2025 yılında toplam 4 bin 635 kişi yakalanarak cezaevine girmesi sağlanmıştır.

“2 BİN 50 SİLAH YAKALANDI”

Yaklaşık 200’ün üzerinde 5 yılın üzerinde hapis cezası olan, 50’nin üzerinde ise 10 yılın üzerinde hapis cezası bulunan kişiler aramızda dolaşarak başka suç işlemelerinin önüne geçilmiştir. Hakkında tahkikat yapılan ve işlem görmesi gereken 10 bin kişi de adli mercilere teslim edilerek gerekli işlemler yapılmıştır. 2025 yılı içerisinde 2 bin 50 silah ele geçirilmiş, 2 bin 247 kişi hakkında işlem yapılmıştır” ifadelerini kullandı

Muhabir: Muhammet Ali Akipek