Kocaeli Büyükşehir Belediyesi, yılın ilk meclis toplantısını bugün Kongre Merkezi’nde Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Büyükakın’ın başkanlığında gerçekleştirdi. Meclis toplantısında gündemin 15. maddesi görüşülürken, Başkan Büyükakın emeklilere yönelik Saygınlar Kulübü’nün Derince’ye kazandırılacağını açıkladı.

Ancak Derince Belediye Başkanı Sertif Gökçe, Saygınlar Kulübü’nün planlanan alan dışında başka bir bölgede yapılması yönündeki talebini meclise iletti. Bunun üzerine proje, yeniden değerlendirilmek üzere komisyona iade edildi. Saygınlar Kulübü projesinin, yapılacak çalışmaların ardından önümüzdeki meclis toplantısında tekrar gündeme gelmesi bekleniyor.