1 Mayıs programı, saat 13.30’da Sabri Yalım Parkı önünde başladı. Ellerinde pankartlar ve sloganlarla yürüyüşe geçen emekçiler, Eski Real AVM otoparkına kadar yürüdü. Yürüyüş boyunca sık sık birlik, dayanışma ve emek vurgusu yapıldı.

Tek Yürek

Katılımın yüksek olduğu yürüyüşte Lastik-İş Sendikası korteji dikkat çekti. Toplu iş sözleşmesi (TİS) görüşmelerinin ardından arabulucu sürecine giren Lastik-İş üyeleri, bugün meydanda bir araya gelerek Eski Real AVM otoparkına kadar yürüdü. Coşkulu kalabalık, attıkları sloganlarla birlik ve beraberlik mesajı verdi.

Whatsapp Image 2026 05 01 At 15.50.08

Muhabir: Ayşe Sapma