Gündem

Vatandasın yeni iletisim merkezi SIMER hizmete girdi

Sultanbeyli Belediyesi, vatandaş ile belediye arasındaki iletişimi güçlendirmek amacıyla Sultanbeyli İletişim Merkezi’ni (SİMER) hayata geçirdi.

Abone Ol

Sultanbeyli’de uzman kadrosu ve tam donanımlı teçhizatıyla hizmet veren Sultanbeyli İletişim Merkezi (SİMER), 7/24 çalışmaya başladı.

Belediye Başkanı Ali Tombaş, SİMER’in, vatandaşların talep, istek, şikayet ve önerilerini hızlı ve etkili şekilde iletebileceği bir sistem olduğunu belirtti. Başkan Tombaş, "Sultanbeyli Belediyesi olarak ilçemize değer katmaya, sunduğumuz hizmetin kalitesini artırmaya devam ediyoruz. SİMER ile vatandaşlarımızın taleplerine hızlı ve etkin çözüm sunmayı amaçlıyoruz. Tüm hemşehrilerimiz taleplerini gönül rahatlığıyla iletebilir" ifadelerini kullandı.

SİMER’in altyapısı son teknolojiyle yenilenirken, çağrı merkezi personeli iki kat artırıldı. Ayrıca mahallelerde açılan İletişim Ofisleri sayesinde vatandaşlar, hem bireysel olarak hem de telefon veya dijital mecralar üzerinden belediyeye kolayca ulaşabilecek.ğil, makineler de işin içinde" dedi.