Gündem

Vali Çiçek’ten Yılın İlk Mesai Gününde Saha Ziyareti

Kayseri Valisi Gökmen Çiçek, yılın ilk mesai gününde Hunat Mahallesi’ni ziyaret ederek esnaf ve vatandaşlarla bir araya geldi. Ziyarette vatandaşlarla sohbet eden Vali Çiçek, talep ve önerilerini dinledi, hayırlı işler temennisinde bulundu.

Abone Ol

Kayseri Valisi Gökmen Çiçek, yılın ilk mesai gününde Hunat Mahallesi’ni ziyaret ederek esnaf ve vatandaşlarla bir araya geldi. Ziyarette vatandaşlarla sohbet eden Vali Çiçek, talep ve önerilerini dinledi, hayırlı işler temennisinde bulundu.

Millet Caddesi ve Kazancılar Çarşısı Ziyareti


Hunat Mahallesi programının ardından Vali Çiçek, ziyaretlerini Millet Caddesi ve Kazancılar Çarşısı’nda sürdürdü. Burada da esnaf ve vatandaşlarla bir araya gelen Vali, şehrin nabzını sahada tutmanın önemine değinerek, “Esnaf ve vatandaşların görüşleri bizim için önemlidir” ifadelerini kullandı.

Ziyaret Karşılıklı İyi Dileklerle Son Buldu


Ziyaret, vatandaşlarla karşılıklı iyi dileklerin paylaşılması ve hatıra fotoğraflarının çekilmesiyle sona erdi.