Amatör Süper Lig’de sezonun en kritik süreci başlıyor. Play-Off karşılaşmaları pazar günü start alacak ve 2 Mayıs’a kadar çift devreli lig usulüne göre devam edecek. Altı takımın mücadele edeceği etapta birinci olan ekip doğrudan Bölgesel Amatör Lig’e (BAL) yükselecek. İkinci sırayı alan takım ise ya direkt üst lige çıkacak ya da baraj maçı oynayacak. Kritik sürece girilirken takımlar kadrolarını güçlendirmek için harekete geçti. Play-Off öncesi toplam 28 transfer gerçekleşti.

En hareketli takım Turgutspor

Transfer döneminin en dikkat çeken takımı Turgutspor oldu. İzmit temsilcisi, Play-Off öncesinde kadrosuna 8 yeni isim kattı. Doğantepe’den Kaan Bayrak, Suadiyespor’dan Şahin Doğan ve Görkem Yılmaz, Eşmespor’dan Emirhan Topal ve Halis Can Kanpara, Derince Birlik’ten Zülfücan Güngü, Maşukiyespor’dan Baran Uğur ile Yalova Kaytazdere’den Kemal Şahin Mut takıma dahil edildi.

Turgutspor’da 6 futbolcuyla da yollar ayrıldı. Samet İrkit, Samet Gündüz, Eray Doğan, İbrahim Akdak, Gökhan Karaboğa ve Kerem Dumanoğlu kadrodan ayrılan isimler oldu. Kadroda ciddi bir değişim yaşandı.

Süper Lig'de Finansal Kartlar Yeniden Dağıtılıyor: Kocaelispor'un Yeni Sezon Harcama Limiti Belli Oldu!
Süper Lig'de Finansal Kartlar Yeniden Dağıtılıyor: Kocaelispor'un Yeni Sezon Harcama Limiti Belli Oldu!
İçeriği Görüntüle

Çayırovaspor il dışına yöneldi

Transferde tercihini il dışından yana kullanan Çayırovaspor, 5 ismi renklerine bağladı. Aziziye’den Salih Selim Çakır, İstanbul Beşyüzevler’den Furkan Şimşek, Tepecik’ten Burak Ünal, Pelitli’den Ensar Çetinkaya ve Darıca Türkeli’nden Anılcan Yıldırım takıma katıldı.

Alikahyaspor ve Kandıra GB iddialı

Normal sezonu şampiyon tamamlayan Alikahyaspor da 5 transfer yaptı. Kullarspor’dan Aykut Aslan, Kerem Gülmez, Kağan Bekçi ve Fatih Kanber ile İhsaniyespor’dan Coşkun Güner kadroya dahil edildi. 7 futbolcuyla yollar ayrıldı.

Kandıra Gençlerbirliği Belediyespor ise 4 takviye gerçekleştirdi. Suadiyespor’dan Eşref Kılıç, Kullar 1975 Spor’dan Kerem Öztonga, Hisareynspor’dan Timur Kaya ve Yavuzspor’dan Kubilay Ertuğ takıma katıldı. Mert İnan ile yollar ayrıldı.

Derincespor AŞ ve Ereğlispor dengeli ilerledi

Derincespor AŞ, 4 futbolcuyu kadrosuna kattı. Hisareynspor’dan Ogün Şahin, Arslanbey Organize Sanayispor’dan Mustafa Halil ve Baver Tangüner ile Karatepe Gençlerbirliği’nden Furkan Karagöz transfer edildi. Yasin Akar ve Görkem Günaydın ile yollar ayrıldı.

Tarihinde ilk kez Play-Off heyecanı yaşayacak Ereğlispor ise 2 transferle yetindi. Değirmenderespor’dan Armağan Erimez ve Hasan Doğan kadroya katılırken, Serhan Kaptan takımdan ayrıldı. Karamürsel temsilcisi, normal sezondaki iskelet kadroyu büyük ölçüde korudu.

Play-Off etabında İzmit’ten 2, Derince, Çayırova, Karamürsel ve Kandıra’dan birer takım mücadele edecek. Yapılan transferlerle birlikte heyecanın ve rekabetin daha da artması bekleniyor. BAL bileti için kıyasıya bir yarış kapıda.

Muhabir: Gökhan Ayar