Şişli Belediyesi, akıllı belediyecilik anlayışıyla geliştirdiği yeni Çözüm Merkezi’ni hizmete açtı. Vatandaşlara ulaşılabilir ve güvenilir bir hizmet sunmayı amaçlayan sistemde, gelen talepler tek bir merkezde toplanarak hızlı ve şeffaf bir şekilde çözüme kavuşturulacak. Çözüm Merkezi, başvuruların dijital ortamda takip edilmesini ve etkin bir şekilde sonuçlandırılmasını sağlıyor.
Yeni uygulama ile Şişli Belediyesi, vatandaşlardan gelen talep ve şikayetleri anlık olarak dijital sistem üzerinden izleyerek, hızlı çözüm üretmeyi hedefliyor. Çözüm Merkezi sayesinde başvuru verileri analiz edilerek daha verimli ve ihtiyaç odaklı hizmetler sunulacak.
Şişli sakinleri taleplerini, belediye ana hizmet binasında bulunan Çözüm Merkezi Başvuru Masası, 4443112 Çağrı Merkezi, 05498061676 Whatsapp hattı, sisli@bel.tr web sitesindeki "E-belediye" bölümü ve mahalleleri ziyaret eden Gezici Ekipler üzerinden iletebilecekler.