Trendyol Süper Lig’in 18. haftasında sahasında Trabzonspor’u konuk edecek olan Kocaelispor'da, hazırlıklar tüm hızıyla sürüyor.
Takımın teknik direktörü Selçuk İnan, önemli karşılaşma öncesi hem sahaya hem kulis arkasına dair birçok konuda samimi açıklamalarda bulundu. Hem kadro durumu, hem transfer süreci hem de kupa yenilgisinden çıkarılan dersler masadaydı. Takımına güvenen İnan, “Doğru oyun, doğru plan ve mücadele ile sahadan galip ayrılabiliriz” diyerek hedeflerini net şekilde ortaya koydu.
“Trabzonspor Güçlü Bir Rakip ama Biz de Hazırız”
Hafta sonunda taraftarı önünde oynayacak olmanın heyecanını dile getiren Selçuk İnan, Trabzonspor’un güçlü bir ekip olduğunu vurguladı ancak takımına olan inancını da gizlemedi. “Rakibimizin artılarını biliyoruz, analizimizi yaptık. Bizim de iyi bir planımız var. Sahada doğru duruşu sergileyebilirsek, maçtan istediğimiz sonucu alabiliriz” dedi. Trabzonspor’un etkili oyuncularına karşı özel önlemler aldıklarını ifade eden İnan, Arnavut yıldız Ernest Muçi ile ilgili de net konuştu: “İyi oyuncu ama biz ona bu maçta gol attırmayacağız.”
“Transfer Şu an Kolay Değil ama Oyuncularıma Güveniyorum”
Transfer dönemiyle ilgili beklentilerin sorulması üzerine, kulüpte yaşanan mali sınırlamalara dikkat çeken genç teknik adam, “Transfer yapmak şu an zor görünüyor. Cezamız ve limit sorunumuz var. Başkanımız çok çabalıyor ama şartlar kolay değil” dedi.
Ancak bu durumu bir sorun olarak görmediğini belirten İnan, “Kendi oyuncularımıza güveniyoruz. Bu kadroyla da ligi iyi bir noktada bitirebiliriz” diyerek mevcut takıma olan inancını yineledi. İç transferde de sıkıntılar yaşandığını belirten İnan, odaklarının şu an sadece Trabzonspor maçı olduğunu söyledi.
“Kupa Mağlubiyetinden Ders Çıkardık, Mental Hazırlık Eksikti”
Gaziantep FK karşısında alınan Türkiye Kupası mağlubiyetini de değerlendiren İnan, maç öncesi mental olarak hazır olamadıklarını itiraf etti. “10 günlük kamp sonrası ilk resmi maça çıkmak kolay olmuyor. Fiziksel olarak hazırdık ama zihinsel anlamda eksik kaldık. Bunu oyuncularımla da paylaştım. Bu bir bahane değil, ama bir ders niteliğinde oldu bizim için” şeklinde konuştu.
Kupa maçının ardından soru almaması eleştirilen İnan, sürecin zorluğuna dikkat çekerek, “Noel, yılbaşı tatili derken bu dönemde oyuncuları tekrar motive etmek, kamp programını düzenlemek kolay olmuyor. Ama her şeye rağmen daha iyi bir performans göstermeliydik” dedi.
“İlk 7 Haftadaki Gibi Değiliz, Daha İyisini Yapabiliriz”
Sezonun ilk haftalarında yaşanan sıkıntıları da hatırlatan Selçuk İnan, “O dönem fiziksel olarak hazır olmayan transferlerimiz vardı. Ama şimdi oturmuş bir oyun anlayışımız var. Son 8-9 haftada sadece bir mağlubiyet aldık. Bu ivmeyi sürdürmek istiyoruz” diye konuştu. Hedeflerinin her maçtan puanla ayrılmak olduğunu belirten İnan, “3 puan bizim için her zaman öncelikli hedef. Ama alamıyorsak da kaybetmemeliyiz. Bu anlayışla ikinci yarıda daha fazla puan toplayacağımıza inanıyorum” ifadelerini kullandı.
“Bahis Soruşturmasında Kararı Bekliyoruz”
Son dönemde futbol gündemini meşgul eden bahis soruşturmasıyla ilgili olarak da konuşan Selçuk İnan, teknik ekipten bir ismin PFDK’ya sevk edildiğini doğruladı. Konuyla ilgili detaylı bilgi vermekten kaçınan İnan, “Kurulun vereceği kararı bekliyoruz. Cezası olan varsa cezasını çeker. Şu an için biz sadece sonucu bekliyoruz” dedi.