Asayiş

Şehirde dikkat çeken operasyon: Polis uyuşturucuya geçit vermedi

Emniyet ve Jandarma ekipleri, 16-22 Mart tarihleri arasında il genelinde düzenlenen operasyonlarda çok sayıda uyuşturucu madde ele geçirdi ve birçok kişiyi adli işleme tabi tuttu.

Abone Ol

Emniyet Ekiplerinden Yoğun Uyuşturucu Operasyonları

İlimizde halkın huzur ve güvenliğini sağlamak amacıyla, İl Emniyet Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele ekipleri, 16-22 Mart tarihleri arasında kent genelinde kapsamlı bir çalışma yürüttü. Yapılan operasyonlarda, uyuşturucu madde kullanan, ticaretini ve sevkiyatını yapan şahısların engellenmesine yönelik 131 olayda işlem gerçekleştirildi.

Bu kapsamda toplam 138 kişi hakkında adli işlem başlatıldı. İşlemler sonucunda 127 kişi serbest bırakılırken, 4 kişi adli kontrol şartıyla serbest bırakıldı ve 7 kişi tutuklandı.

Ele Geçirilen Uyuşturucu Maddeler

Ekiplerce yürütülen operasyonlarda çok sayıda uyuşturucu madde ele geçirildi. Operasyonlarda ele geçen maddeler ve miktarları şu şekilde:

107 gr Amfetamin

106 gr Esrar

81 gr Metamfetamin

74 gr Sentetik Kannabinoid

41 gr Sentetik Kannabinoid Hammaddesi

14 gr Eroin

4 gr Skank

1 gr Kokain

70 adet Sentetik Ecza

Bu miktarlar, il genelinde uyuşturucuya karşı yürütülen mücadelenin kapsamını gözler önüne serdi.

Jandarma Ekiplerinden Eş Zamanlı Müdahaleler

İl Jandarma Komutanlığı Narkotik Suçlarla Mücadele ekipleri de aynı tarihlerde benzer çalışmalar yürüttü. Yapılan 9 operasyon sonucunda toplam 9 şahıs hakkında adli işlem başlatıldı ve şüpheliler serbest yargılanmak üzere serbest bırakıldı.

Operasyonlarda ele geçirilen maddeler ise şöyle sıralandı:

5 gr Esrar

12 gr Skunk

5 gr Kokain

1 gr Metamfetamin

5 adet Sentetik Ecza

Yetkililer, operasyonların aralıksız devam edeceğini ve uyuşturucuya karşı mücadelenin kararlılıkla sürdürüleceğini bildirdi.