Kocaeli Haber

Muhtarlar Derneği’nde Horos Dönemi: "Ayrım Yapmadan Herkesin Sesi Olacağız"

Kocaeli Muhtarlar Derneği’nde gerçekleştirilen heyecan dolu seçim maratonu sona erdi. Sandıktan zaferle çıkan Yüksel Horos, derneğin yeni başkanı seçildi.

Abone Ol

Seçim sonuçlarının açıklanmasının ardından bir teşekkür mesajı yayımlayan Horos, "birlik ve beraberlik" vurgusu yaptı.

​"Makam Değil, Hizmet Görevi"

​Yeni Başkan Yüksel Horos, kendisine duyulan güvenden dolayı meslektaşlarına teşekkür ederek, bu sorumluluğu büyük bir titizlikle taşıyacağını belirtti. Horos, yaptığı açıklamada şu ifadeleri kullandı:

​"Bu görevi bir makam değil; hizmet, sorumluluk ve birlik görevi olarak görüyorum. Seçim sürecini geride bırakıp artık ortak hedefler etrafında kenetlenme zamanıdır. Bizler mahallelerimize hizmet eden, vatandaşımızın derdiyle dertlenen büyük bir aileyiz."

​Ayrım Yapmadan Herkesin Sesi Olacak

​Yeni dönemde izleyeceği yol haritasına dair ipuçları veren Horos, "hiçbir ayrım yapmadan" tüm muhtarların sesi olacağını vurguladı. İstişare kültürünün ön planda tutulacağını belirten Horos, derneği daha güçlü bir yapıya kavuşturmak için ortak akıl anlayışıyla çalışacaklarının altını çizdi.

​"Birliğimiz Daim Olsun"

​Destek veren veya vermeyen tüm muhtarları kucaklayan bir mesaj veren Yüksel Horos, yeni dönemin tüm mahalleler ve şehir adına hayırlı olmasını dileyerek sözlerini şöyle noktaladı:

​"Gücümüz; birlik, beraberlik ve dayanışmamızdan gelmektedir. Destek veren vermeyen tüm muhtar arkadaşlarıma teşekkür ediyor, birliğimizin daim olmasını diliyorum."

​Seçimin ardından tebrikleri kabul eden Horos'un, önümüzdeki günlerde yönetim kuruluyla birlikte görev dağılımı yaparak mahallelerin sorunlarına yönelik projelerini kamuoyuyla paylaşması bekleniyor.