Kocaeli’nin gururu milli güreşçi Nazmi Kahveciler, ailesiyle yaşadığı zorlu ama başarılı bir süreci sosyal medya üzerinden paylaştı. Oğlu Ömer Efe, Kocaeli Şehir Hastanesi’nde geçirdiği geniz eti ve bademcik ameliyatının ardından sağlığına kavuşurken, Kahveciler sürece katkı sunan tüm sağlık çalışanlarına gönülden teşekkür etti.

“İyi ki varsınız”

Nazmi Kahveciler, yaptığı açıklamada ameliyatı gerçekleştiren Doç. Dr. Sultan Sevik Elicova’ya özel olarak teşekkür ederken, hastane personelinin ilgisini ve özverisini de unutmadı.

Kahveciler, duygularını şu sözlerle dile getirdi:
“Oğlum Ömer Efe, Kocaeli Şehir Hastanesi’nde Doç. Dr. Sultan Sevik Elicova tarafından geniz eti ve bademcik ameliyatı oldu. Süreç boyunca gösterilen ilgi, titizlik ve özveri için başta değerli doktorumuz olmak üzere tüm sağlık çalışanlarına gönülden teşekkür ederiz. İyi ki varsınız.”

Kamuoyundan Takdir Topladı

Milli sporcunun bu içten mesajı, hem sağlık çalışanlarına moral verdi hem de toplumun sağlık hizmetlerine olan güvenini pekiştirdi. Sosyal medyada çok sayıda kişi Kahveciler’in mesajını paylaşarak sağlık emekçilerine destek verdi.

EuroLeague'in üçüncü Türk takımı belli oldu!
EuroLeague'in üçüncü Türk takımı belli oldu!
İçeriği Görüntüle

Kocaeli Şehir Hastanesi ise başarılı operasyonları ve hasta memnuniyetiyle bir kez daha adından söz ettirmiş oldu.

Muhabir: Raşit Tuna Şişman