Derince Haberleri

Midi Kızlar Ligi’nde üçüncü hafta heyecanı Derince’de yaşandı

Kocaeli Midi Kızlar Voleybol Ligi’nde üçüncü hafta maçları oynandı. Derince’de oynanan 4 karşılaşmada genç sporcuların mücadelesi dikkat çekti.

Abone Ol

Kocaeli’de iki hafta önce başlayan Midi Kızlar Voleybol Ligi’nde üçüncü hafta maçları geride kaldı. Derince Osmangazi Çetingöz Spor Salonu’nda oynanan karşılaşmalar, genç sporcuların ortaya koyduğu mücadeleyle renkli görüntülere sahne oldu. Gün boyunca oynanan dört maçta hem çekişmeli setler hem de farklı skorlar dikkat çekti. Toplam 26 takımın mücadele ettiği organizasyon, altyapı voleybolunun il genelinde ne kadar geniş bir tabana yayıldığını bir kez daha gösterdi.

Körfez Derbisiyle Gün Başladı

Günün ilk maçında iki Körfez temsilcisi karşı karşıya geldi. Körfez Akademi ile Nova Akademi arasında oynanan mücadelede kazanan taraf Körfez Akademi oldu. Baştan sona üstün bir oyun sergileyen Körfez Akademi, karşılaşmayı 3-0 kazanarak haftayı kayıpsız kapattı. Setler 25-17, 25-17 ve 25-15 sonuçlandı. Maç boyunca disiplinli oyun ve servislerdeki başarı, galibiyetin anahtarı oldu.

Körfez 41 Spor Parkeden Galip Ayrıldı

Günün ikinci karşılaşmasında Körfez 41 Spor ile 23 Nisan takımları kozlarını paylaştı. Zaman zaman çekişmeye sahne olan mücadelede Körfez 41 Spor, rakibini 3-1 mağlup etmeyi başardı. Setler 25-18, 25-17, 23-25 ve 25-18 şeklinde tamamlandı. Üçüncü seti kaybetmesine rağmen oyundan kopmayan Körfez 41 Spor, dördüncü sette kontrolü eline alarak galibiyete uzandı.

Körfez Petkim’den Net Galibiyet

Üçüncü maçta Körfez Petkim Spor Kulübü ile Kocaeli Spor karşı karşıya geldi. Körfez Petkim Spor Kulübü, etkili oyunu ve yüksek temposuyla rakibine şans tanımadı. Mücadeleyi 3-0 kazanan Körfez Petkim, setlerde 25-12, 25-12 ve 25-18’lik skorlarla üstünlük sağladı. Maç boyunca oyunun kontrolünü elinde tutan Körfez Petkim, haftanın en net galibiyetlerinden birine imza attı.

Günün En Çekişmeli Maçı Derince’de

Günün son karşılaşması ise Derince 19 Mayıs ile Nicomedia arasında oynandı. Büyük çekişmeye sahne olan mücadelede kazanan taraf 3-1’lik skorla Derince 19 Mayıs oldu. Setler 25-22, 25-20, 23-25 ve 25-21 sonuçlandı. Özellikle dördüncü sette yaşanan mücadele, tribünlerdeki izleyicilerden alkış aldı. Midi Kızlar Kulüpler Arası İl Birinciliği müsabakaları, 2 Ocak Pazartesi günü oynanacak maçlarla devam edecek.