L’Oréal, VivaTech 2025’te “Güzelliğin Yeni Ufukları”nı Tanıttı

L’Oréal, Paris’te düzenlenen VivaTech 2025’te teknoloji ve bilimi bir araya getiren güzellik inovasyonlarını gözler önüne serdi. “New Frontiers of Beauty” temasıyla fuara katılan marka, cilt yaşlanmasını yavaşlatan bilimsel yöntemlerden yapay zekâ destekli güzellik asistanlarına, dikey tarımdan artırılmış gerçeklik tabanlı makyaj deneyimlerine kadar birçok yeniliği tanıttı.

Etkinliğe dokuzuncu kez katılan L’Oréal; kişiselleştirilmiş bakım, sürdürülebilirlik, uzun ömürlü güzellik ve dijital deneyim alanlarındaki çalışmalarını sergiledi. Sergilenen yenilikler arasında biyolojik yaşlanmayı hedefleyen Longevity Integrative Science, yapay zekâ destekli dikey tarım sistemleri, WhatsApp üzerinden çalışan Beauty Genius asistanı ve sanal makyaj deneyimi sunan YSL Beauty Hyper Look Studio dikkat çekti.

L’Oréal Grup Teknoloji Yöneticisi Barbara Lavernos, bu yılki katılımı “şirket tarihindeki en cesur VivaTech sunumu” olarak nitelendirirken, pazarlama direktörü Asmita Dubey ise “yapay zekâ ve üretken teknolojilerin güzellik anlayışını dönüştürdüğünü” vurguladı.

Güzellikte Bilim ve Teknoloji Dönemi

L’Oréal’in sunduğu çözümler arasında evde profesyonel sonuçlar vadeden nanoçipli bakım cihazı rénergie Nano-resurfacer 400 Booster, cilt biyolojik yaşını beş dakikada ölçen Lancôme Cell BioPrint gibi cihazlar öne çıktı. Sürdürülebilirlik tarafında ise yapay zekâyla çalışan Interstellar Lab BioPods ve kokuları zarar vermeden yakalayabilen Osmobloom teknolojisi dikkat çekti.

Ayrıca saç bakımında AirLight Pro cihazı ile %21 daha hızlı kurutma ve %19 daha az enerji tüketimi sağlandığı belirtildi. Akne eğilimli ciltler için geliştirilen La Roche-Posay Spotscan+Coach ise yapay zekâ ile bakım önerileri ve Calm entegrasyonu sunuyor.

Balçova’da kayalıklarda mahsur kalan 3 genç, itfaiyenin operasyonuyla kurtarıldı
Balçova’da kayalıklarda mahsur kalan 3 genç, itfaiyenin operasyonuyla kurtarıldı
İçeriği Görüntüle

Yapay Zekâ ve Ortaklıklarla Güçlenen Ekosistem

L’Oréal, NVIDIA iş birliğiyle 3D ürün görselleştirmeleri, içerik üretimi ve kişisel pazarlama alanında yenilikçi çözümler geliştiriyor. AI destekli çok markalı pazar yeri Noli, 1 milyondan fazla yüz taraması ve ürün formülüyle kişisel öneriler sunuyor.

Öte yandan CREAITECH, Adobe ve Google gibi ortaklarla içerik üretimini hızlandırırken; YSL Hyper Look Studio, sosyal medya trendlerini artırılmış gerçeklik ortamına taşıyor.

L’Oréal, bu teknoloji odaklı hamleleriyle güzellik sektöründe yapay zekâ, biyoteknoloji ve dijital dönüşümün liderliğine oynuyor.

Kaynak: İHA