Kocaelispor’da Teknik Direktör Selçuk İnan’ın dünkü açıklamasının ardından gözler, Oleksandr Syrota’nın durumuna çevrilmişti. Beklenen gelişme ise bugün akşam saatlerinde resmiyet kazandı. Ukraynalı savunmacı ile karşılıklı anlaşarak yollar ayrıldı. Syrota, Körfez temsilcisiyle sezon başında büyük umutlarla kadroya katılmıştı. Ancak forma şansı bulduğu 8 resmi maçın ardından vedalaşma kararı alındı.
Kulüp, resmi açıklamasında “Futbolcumuz Oleksandr Syrota'nın sözleşmesi karşılıklı olarak feshedilmiştir. Kendisine emekleri için teşekkür ediyoruz” ifadelerine yer verdi. Bu gelişme, kadroda yeni bir yapılanmanın da sinyali olabilir.
Harcama limiti transferi sınırlıyor
Kocaelispor’un mali tablosu da transfer hamlelerini doğrudan etkiliyor. Kulübün harcama limitlerinin ekside olması, yeni transferlerin önünde engel oluşturuyor. Mevcut durumda, sadece 2004 ve sonrası doğumlu oyuncularla kontenjan transferi yapılabiliyor. Bu durum, teknik heyetin genç oyunculara yönelmesini kaçınılmaz hale getiriyor.
Syrota’nın ayrılığıyla kadroda yer açılmış olsa da, yapılacak takviyelerin sınırlı kriterlere bağlı kalması bekleniyor. Yönetim ve teknik ekip, bu dar alanda en doğru hamleleri yapmak zorunda.
Selçuk İnan’dan net mesaj: “Bazı ayrılıklar olacak”
Selçuk İnan, Syrota’nın ayrılığını ilk olarak dün yaptığı basın toplantısında duyurmuştu. Genç teknik adam, “Bazı ayrılıklar olacak. Bunun takıma olumlu yansıyacağına inanıyorum” diyerek hem kadro revizyonuna hem de takım içi dengelere dikkat çekmişti.
İnan’ın bu açıklamaları, sadece Syrota ile sınırlı kalmayan başka ayrılıkların da gündemde olabileceğine işaret ediyor. Teknik heyet, ligin ikinci yarısı öncesinde daha dinamik ve mali yapıya uygun bir kadro planlaması üzerinde çalışıyor.


