Trendyol Süper Lig’de ilk yarı geride kalırken, Kocaelispor’un kart istatistikleri de ortaya çıktı. Yeşil-siyahlı ekip, 17 haftalık süreçte 5 oyuncusunu kart cezaları nedeniyle maçlardan yoksun bırakmak zorunda kaldı.
Disiplin kuralları çerçevesinde takımın en çok kart gören isimleri Cafumana Show ve Botond Balogh olurken, iki oyuncu da 6 sarı kart görerek ilk yarıyı ceza sınırında tamamladı.
Kırmızı Kart Gören Oyuncular: Samet ve Can Keleş
Kocaelispor’da iki futbolcu doğrudan kırmızı kartla oyundan ihraç edildi:
Samet, ligin ikinci haftasında Samsunspor maçında yaptığı sert müdahale nedeniyle,
Can Keleş ise Gaziantep FK karşılaşmasında yardımcı hakeme yönelik sportmenliğe aykırı davranışı nedeniyle kırmızı kart gördü.
Her iki oyuncu da cezalı duruma düşerek takımlarını önemli maçlarda yalnız bıraktı.
4 Sarı Kartla Cezalı Duruma Düşen İsimler
Kocaelispor'da üç oyuncu, sezonun ilk yarısında 4 sarı karta ulaşarak cezalı duruma düştü:
Botond Balogh
Ahmet Oğuz
Cafumana Show
Bu oyuncular, kart cezaları nedeniyle en az bir maçta forma giyemediler. Özellikle savunmada görev yapan bu isimlerin yokluğu, teknik ekibin maç planlamasını zaman zaman zorlaştırdı.
Ceza Sınırında Olan Diğer Oyuncular
İlk yarının sonunda sarı kart sınırına yaklaşan bazı oyuncular da dikkat çekti.
Tayfur Bingöl
Karol Linetty
Serdar Dursun
Bu futbolcular, ikinci yarının başında kart görmeleri hâlinde otomatik cezalı duruma düşecekler.
Teknik Heyet Alarmda
Sezonun ikinci yarısına girilirken teknik heyetin, kart sınırındaki oyunculara yönelik uyarılarını artırması bekleniyor. Kritik maçlarda yaşanabilecek eksikliklerin önüne geçmek adına oyuncu disiplininin korunması büyük önem taşıyor.