Kocaelispor

Kocaelispor’da İlk Yarıda Kart Alarmı: En Çok Kart Gören İsimler Belli Oldu

Kocaelispor’da ligin ilk yarısında 5 oyuncu cezalı duruma düşerken, Cafumana Show ve Botond Balogh 6 sarı kartla dikkat çekti.

Abone Ol

Trendyol Süper Lig’de ilk yarı geride kalırken, Kocaelispor’un kart istatistikleri de ortaya çıktı. Yeşil-siyahlı ekip, 17 haftalık süreçte 5 oyuncusunu kart cezaları nedeniyle maçlardan yoksun bırakmak zorunda kaldı.

Disiplin kuralları çerçevesinde takımın en çok kart gören isimleri Cafumana Show ve Botond Balogh olurken, iki oyuncu da 6 sarı kart görerek ilk yarıyı ceza sınırında tamamladı.

Kırmızı Kart Gören Oyuncular: Samet ve Can Keleş

Kocaelispor’da iki futbolcu doğrudan kırmızı kartla oyundan ihraç edildi:

Samet, ligin ikinci haftasında Samsunspor maçında yaptığı sert müdahale nedeniyle,

Can Keleş ise Gaziantep FK karşılaşmasında yardımcı hakeme yönelik sportmenliğe aykırı davranışı nedeniyle kırmızı kart gördü.

Her iki oyuncu da cezalı duruma düşerek takımlarını önemli maçlarda yalnız bıraktı.

4 Sarı Kartla Cezalı Duruma Düşen İsimler

Kocaelispor'da üç oyuncu, sezonun ilk yarısında 4 sarı karta ulaşarak cezalı duruma düştü:

Botond Balogh

Ahmet Oğuz

Cafumana Show

Bu oyuncular, kart cezaları nedeniyle en az bir maçta forma giyemediler. Özellikle savunmada görev yapan bu isimlerin yokluğu, teknik ekibin maç planlamasını zaman zaman zorlaştırdı.

Ceza Sınırında Olan Diğer Oyuncular

İlk yarının sonunda sarı kart sınırına yaklaşan bazı oyuncular da dikkat çekti.

Tayfur Bingöl

Karol Linetty

Serdar Dursun

Bu futbolcular, ikinci yarının başında kart görmeleri hâlinde otomatik cezalı duruma düşecekler.

Teknik Heyet Alarmda

Sezonun ikinci yarısına girilirken teknik heyetin, kart sınırındaki oyunculara yönelik uyarılarını artırması bekleniyor. Kritik maçlarda yaşanabilecek eksikliklerin önüne geçmek adına oyuncu disiplininin korunması büyük önem taşıyor.