Kocaelispor Yönetim Kurulu Üyesi ve camianın sevilen isimlerinden Mert Kavşut, Kocaeli Şehir Hastanesi’nde geçirdiği safra kesesi operasyonu sonrası ziyaret edildi. Kocaelispor yönetiminden birçok isim, Kavşut’a geçmiş olsun dileklerini iletmek üzere hastaneye gitti. Ziyarete Kocaelispor Kulübü Başkanı Recep Durul ve yöneticiler katıldı.
Gerçekleştirilen ziyarette, sağlık durumu hakkında bilgi alınan Mert Kavşut’a moral verilirken, bir an önce sağlığına kavuşması temenni edildi. Operasyonun başarılı geçtiği, Kavşut’un genel sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi.