Kocaelispor

Kocaelispor: "392 vatandaşımızı rahmet ve saygıyla anıyoruz.”

Kocaelispor, 1 Mart 1958’de yaşanan ve Türkiye’nin en büyük deniz facialarından biri olarak tarihe geçen Üsküdar Vapuru Faciası’nın 68. yıl dönümünde anlamlı bir paylaşım yaptı.

Abone Ol

Kocaelispor, 1 Mart 1958’de yaşanan ve Türkiye’nin en büyük deniz facialarından biri olarak tarihe geçen Üsküdar Vapuru Faciası’nın 68. yıl dönümünde anlamlı bir paylaşım yaptı.

Yeşil-siyahlı kulüp, sosyal medya hesaplarından yaptığı açıklamada, “1 Mart Üsküdar Vapuru Faciası’nın 68. yıl dönümünde, hayatını kaybeden 392 vatandaşımızı rahmet ve saygıyla anıyoruz.” ifadelerine yer verdi. Paylaşımda, faciada batan Üsküdar Vapuru’nun siyah-beyaz bir görseli kullanıldı. Mesaj, kısa sürede taraftarlar tarafından da paylaşılarak çok sayıda anma yorumu aldı.

392 Can Unutulmadı

1 Mart 1958’de İzmit Körfezi’nde meydana gelen faciada, çoğu öğrenci olmak üzere 392 kişi hayatını kaybetmiş, olay tüm Türkiye’yi yasa boğmuştu. Aradan geçen 68 yıla rağmen acı hafızalardaki yerini korurken, Kocaelispor’un paylaşımı da bu büyük facianın unutulmadığını bir kez daha gösterdi.