Kocaeli'nin İzmit ilçesinde yaşanan trajik olayda, Fatmanur Okur (36), eşi Şükrü Okur (29) ile çıkan tartışma sonucu onu evdeki tüfekle vurarak öldürdü. Olay, 19 Temmuz 2025 tarihinde Alikahya Fatih Mahallesi'nde meydana geldi. Olay yerinde hayatını kaybeden Şükrü Okur'un cesedi, sağlık ekiplerinin incelemelerinin ardından hastaneye kaldırıldı. Olay sonrası Fatmanur Okur tutuklanarak cezaevine gönderildi.
"11 Yıl Onun Zulmüne Maruz Kaldım"
Kocaeli 8. Ağır Ceza Mahkemesi'nde ilk duruşmasına çıkan sanık Fatmanur Okur, savunmasında eşiyle 11 yıl boyunca uyuşturucu bağımlılığı ve şiddetle mücadele ettiğini belirtti. "Eşim terör örgütü DEAŞ mensubu olmak suçundan cezaevine girmişti" diyen sanık, "Eşimin maddi ve manevi şiddetine maruz kaldım, 3 kez düşük yaptım. Korkutmak amacıyla silahı elime almıştım, bilerek yapmadım" şeklinde konuştu.
Olay gecesini anlatan Fatmanur Okur, "Eşim uyuşturucudan etkilenmişti, bana doğru hamle yapınca silah ateş aldı. Öldüğünü cezaevinde öğrendim" dedi.
Maktulün Babasının Tepkisi
Şükrü Okur'un babası Hacı Ahmet Okur, duruşmada duygu dolu bir açıklama yaptı. Oğlunun uyuşturucu kullandığından haberi olmadığını belirten Okur, "Oğlum çocuğu için ölürdü, sabahın 6’sında uyuşturucu içmesi imkansız" dedi. Ayrıca, cinayetin yalnızca Fatmanur Okur tarafından işlenmediği düşüncesini dile getirdi.
Tanıklar ve İddialar
Sanık Fatmanur Okur'un babası ise, eşinin geçmişte DEAŞ suçlamasıyla cezaevine girdiğini iddia ederken, çiftin kızına kayyum olarak atanan teyze Elifnur, Şükrü Okur'un birçok kez ablasına şiddet uyguladığını ve evlerinde uyuşturucu madde gördüğünü belirtti.
Mahkeme Kararı ve Devamı
Mahkeme heyeti, Fatmanur Okur’un tutukluluk halinin devamına karar verirken, duruşmayı ileri bir tarihe erteledi.