Gebze ile İzmit Arasında Hummalı Çalışma Sürüyor
Kocaeli genelindeki ana ulaşım arterlerinde konforlu ve güvenli sürüş sağlamak amacıyla yürütülen yol yenileme hamlelerine bir yenisi daha eklendi. Karayolları 1. Bölge Müdürlüğü sorumluluk sahasında yer alan; Gebze Kavşağı ile İzmit Kavşağı arasındaki TEM Otoyolu ve bağlantı yollarını kapsayan üstyapı iyileştirmesi ile büyük onarım inşaatı yapım işleri tüm hızıyla devam ediyor. Çalışmaların güvenli bir şekilde ilerlemesi adına, otoyolun kritik noktalarından birinde trafik akışına geçici sınırlama getirildi.
Muallimköy Kavşağı Kol-4 Trafiğe Kapatıldı
Kocaeli Valiliği tarafından paylaşılan resmî basın duyurusuna göre, TEM Otoyolu Muallimköy Kavşağı ile Doğu Hereke Kavşağı arasında sürdürülen hummalı yenileme çalışmaları sebebiyle güzergâhta yeni bir düzenlemeye gidildi. Sürücülerin mağduriyet yaşamaması adına paylaşılan takvime göre; Osmangazi Köprüsü istikametinden gelerek TEM Otoyolu Ankara yönüne geçiş sağlayan Muallimköy Kavşağı Kol-4 Dilovası - Ankara ayrım kolu, 22 Haziran 2026 ile 31 Temmuz 2026 tarihleri arasında araç geçişlerine tamamen kapatılacak.
Sürücülere Hayati Uyarı: Trafik İşaretlerine Mutlaka Uyun!
Yaklaşık bir ayı aşkın süre boyunca kapalı kalacak olan bağlantı yolundaki üstyapı çalışmaları esnasında, bölgede yaşanabilecek olası olumsuzlukların önüne geçilmesi hedefleniyor. Valilik, çalışma sahası ve çevresinde gerekli tüm emniyet tedbirlerinin eksiksiz şekilde alınacağını, onaylı trafik projesine sadık kalınarak yönlendirme tabelalarının yerleştirileceğini bildirdi. Yetkililer, seyahat sürelerinin aksamaması, olası trafik sıkışıklıklarının ve üzücü kazaların yaşanmaması adına sürücülerin yol üzerindeki trafik işaret, işaretçi ve hız sınırlarına titizlikle riayet etmeleri gerektiğinin altını çizdi.