Kartepe Haberleri

Kartepe’de gençlerle samimi buluşma: Başkan Kocaman öğrencilerle bir araya geldi

Kartepe Belediye Başkanı Av. M. Mustafa Kocaman, “Gençlik Seninle Var” buluşmaları kapsamında lise öğrencileriyle bir araya geldi.

Abone Ol

Kartepe Belediye Başkanı Av. M. Mustafa Kocaman, düzenli olarak gerçekleştirdiği “Gençlik Seninle Var” buluşmaları kapsamında bu hafta Ali Fuat Başgil Sosyal Bilimler Lisesi öğrencileriyle bir araya geldi. Program, gençlerin yoğun ilgisiyle gerçekleşti.

GENÇLER GELECEĞİN MERKEZİNDE

Gençlik buluşmasında öğrencilerin öneri ve fikirlerini dinleyen Başkan Kocaman, Kartepe’de hayata geçirilen projeler ve geleceğe dair hedefler hakkında bilgi verdi. Gençlerin bu vizyonun en önemli parçası olduğunu ifade etti.

PROJELERDE GENÇLERİN FİKİRLERİ VAR

Başkan Kocaman, birçok projede gençlerin görüşlerine başvurduklarını belirterek, Genç Akademi, kütüphane, spor sahaları ve mesire alanları gibi çalışmalarda gençlerin fikirlerinin yer aldığını söyledi.

SORU–CEVAP BÖLÜMÜ DİKKAT ÇEKTİ

Programın soru–cevap bölümünde öğrenciler; eğitim hayatı, meslek seçimi, belediyecilik ve gelecek planlarına ilişkin sorular yöneltti. Başkan Kocaman, soruları içtenlikle yanıtlayarak deneyimlerini paylaştı.

OKUL YÖNETİMİ DE KATILDI

Karşılıklı sohbet ve samimi bir atmosferde geçen programın sonunda Başkan Kocaman, gençlerle bir arada olmaktan duyduğu memnuniyeti dile getirdi. Programa Ali Fuat Başgil Sosyal Bilimler Lisesi Müdürü Erdem Yıldırım ve öğretmenler de katıldı.