Kartepe Haberleri

Kartepe Gençlerbirliği, Süper Amatör Lig'e Yükseldi: Başkan Mustafa Kocaman'dan Tebrik Mesajı

Kocaeli'nin Kartepe ilçesini temsil eden Kartepe Gençlerbirliği Spor Kulübü, 1. Amatör Küme'de gösterdiği başarılı performansın ardından Play-Off karşılaşmalarını da başarıyla geçerek Süper Amatör Lig’e yükseldi. Büyük başarı, düzenlenen coşkulu bir programla kutlandı.

Abone Ol

Kutlama törenine katılan Kartepe Belediye Başkanı Av. M. Mustafa Kocaman, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda kulüp yöneticilerini, teknik heyeti ve futbolcuları tebrik etti. Kocaman açıklamasında şu ifadelere yer verdi:

“1. Amatör Küme'de mücadele ederken, Play-Off müsabakaları sonrasında büyük bir başarıya imza atarak Süper Amatör Lig'e yükselen Kartepe Gençlerbirliği'nin kutlama programındayız. Başta Kartepe Gençlerbirliği Kulüp Başkanı Kemal Adıberi olmak üzere, yönetim, teknik ekip ve futbolcuları gönülden kutluyorum.”

Süper Amatör Lig Yolunda Büyük Başarı

Kartepe Gençlerbirliği'nin elde ettiği bu başarı, ilçe sporuna moral olurken, amatör futbolun gelişimi açısından da büyük önem taşıyor. Kocaeli Süper Amatör Lig’de mücadele edecek olan Kartepe temsilcisi, yeni sezona güçlü bir kadro ve yüksek motivasyonla hazırlanmayı hedefliyor.

Törende şampiyonluk kupası futbolcuların ellerinde yükselirken, birlik ve beraberlik mesajları da dikkat çekti. Katılımcılar, sporun birleştirici gücüne vurgu yaparak bu başarının Kartepe gençliği için ilham kaynağı olduğunu dile getirdi.