Maç öncesi stadyumun ses sisteminin bozulmasıyla başlayan kriz, taraftarların büyük tepkisini çekti.

Kocaelispor’un sezonun son iç saha maçına çıktığı kritik akşamda, stadyumda adeta sessizlik hakim oldu. Yeşil-siyahlı oyuncuların sahaya çıkışı sırasında gelenekselleşen "Tiryakinim" şarkısının çalmamasıyla fark edilen arıza, maç öncesi anonsların da yapılamamasıyla bir krize dönüştü.
Belediye Takviyesiyle Çözüm Arandı
Teknik arızanın giderilememesi üzerine, stadyum dışından müdahale gecikmedi. Edinilen bilgilere göre, Kocaeli Büyükşehir Belediyesi tarafından acil kodluyla gönderildiği düşünülen bir ses sistemi aracı stadyuma giriş yaptı. Teknik ekipler, araç üzerindeki sistemle aksaklığı gidererek maç atmosferini normale döndürmeye çalıştı.





