Amatör Süper Lig B Grubu’nda zirvedeki yerini koruyan Kandıra Gençlerbirliği Belediyespor, bugün Play-Off hedefi olan Değirmenderespor deplasmanında kritik bir sınav verdi. Mücadelenin ilk yarısı golsüz sona ererken, ikinci yarıda etkili olan konuk ekip sahadan 2-1 galip ayrılarak hem liderliğini sürdürdü hem de Play-Off'u garantileyen ilk takım oldu.
İkinci yarıda gelen goller galibiyeti getirdi
Mücadelede dengeyi bozan ilk gol 49. dakikada Semih Şaşmaz’dan geldi. Bu golle moral bulan Kandıra temsilcisi, 64. dakikada Berke Tulpar ile farkı ikiye çıkardı.
Değirmenderespor ise maçın son dakikalarında baskısını artırdı ve 90. dakikada Orhan Ersoy’un golüyle umutlandı. Ancak hemen ardından İlker Açar’ın gördüğü kırmızı kart, ev sahibinin direncini kırdı.
Kandıra GB, Play-Off’a rahat giriyor
Bu galibiyetin ardından puanını 35’e yükselten Kandıra GB, bitime iki hafta kala Play-Off hattındaki yerini garantiledi. Kalan maçlarda sırasıyla:
İç sahada Hisareynspor
Deplasmanda Bağdatspor ile karşılaşacak.
Teknik heyet, kalan iki haftada sakatlık ve kart risklerini minimize ederek Play-Off’a güçlü bir kadroyla girmeyi hedefliyor.
Değirmendere için her puan altın değerinde
Play-Off hedefi olan 28 puanlı Değirmenderespor için ise işler zora girdi. Özellikle doğrudan rakiplerine karşı alınan bu mağlubiyet sonrası kalan iki maçı telafi niteliği taşıyor:
Maşukiyespor deplasmanı
Evinde Turgutspor maçı
Bu iki karşılaşma, Değirmendere'nin sezonun son düzlüğündeki kaderini belirleyecek.




