Türkiye Erkekler Basketbol 1. Ligi’nde mücadele eden Kocaeli Büyükşehir Kağıtspor, 8 Mart’ta deplasmanda oynayacağı Bandırma Bordo maçı öncesi hazırlıklarını hız kesmeden sürdürüyor. Ligde son olarak Yalovaspor karşısında hükmen galip gelerek 10. galibiyetini alan lacivert-beyazlı ekip, başantrenör Murat Yolcu yönetiminde İzmit Atatürk Spor Salonu’nda hem fiziksel hem de taktik çalışmaları yoğun tempoyla uyguladı.
Antrenmanda Yoğun Tempo
Yaklaşık iki saat süren antrenmanda oyuncular, şut idmanı ile çalışmaya başladı. Ardından üçlü örme koşuları ve tempolu kondisyon çalışmalarıyla antrenman devam etti. Hücum ve savunma organizasyonları üzerinde yapılan çalışmalar, teknik ekibin yüzünü güldürdü ve takımın motivasyonunu artırdı.
Çift Pota Maçta Çekişme Yüksekti
Antrenmanın son bölümünde önce tek pota ardından çift pota maç yapıldı. Büyük çekişmeye sahne olan mücadeleyi 30-27 kazanan siyah takım, günün galibi oldu. Başantrenör Murat Yolcu, antrenman boyunca oyuncularını sık sık uyararak performanslarını üst seviyede tutmalarını sağladı.
Hedef Bandırma’dan Galibiyet
Alt sıralardan uzaklaşmayı hedefleyen Kağıtspor, deplasmanda Bandırma Bordo karşısında galibiyet peşinde. Lacivert-beyazlı ekipte kritik mücadele öncesi sakat veya cezalı oyuncu bulunmuyor. Maç, 8 Mart Pazar günü saat 14.45’te Bandırma 17 Eylül Üniversitesi Spor Salonu’nda oynanacak. Kağıtspor, bu zorlu deplasmandan kazanarak ligde rahat bir nefes almayı hedefliyor.




