İhbar hattımıza ulaştırılan fotoğraflar, park içerisindeki tuvaletlerin bakımsızlığı ve hijyen dışı durumu gözler önüne serildi. İzmit vatandaşları, uzun süredir bakım görmediği iddia edilen bu alanların insan sağlığını tehdit ettiğini belirterek yetkililere çağrıda bulundu
.
İZMİT SOKAKLARINDA KİRLİ SU TEHLİKESİ

Özellikle lavabo ve gider bölümlerindeki ağır kirlilik dikkat çekerken, parkı ziyaret eden aileler durumun kabul edilemez olduğunu ifade ediyor. İzmit sakinlerinin dinlenmek için tercih ettiği bu cazibe merkezinde, tuvaletlerdeki kötü koku ve giderlerden sızan atık sular endişe yaratıyor. Bazı borulardan doğrudan toprağa sızan kirli suların çevrede birikintiler oluşturması, bölgedeki çevre kirliliğini de üst seviyeye taşıyor.
İZMİT SOKAK HAYVANLARI RİSK ALTINDA

Görüntülerdeki en can yakıcı detay ise hayvan sağlığına ilişkin oldu. İzmit Gölkaypark içerisindeki patlak borulardan sızan atık suların, çevredeki sokak köpekleri tarafından içildiği iddia edildi. Vatandaşlar, atık suların toprağa karışmasının hem halk sağlığı hem de ekosistem için ciddi bir tehdit oluşturduğunu savunarak, "Hayvanlar ve insanlar için bu bölge artık bir sağlık tehlikesi haline geldi" sözleriyle duruma tepki gösterdi.
İZMİT BELEDİYESİ’NİN VAATLERİ VE GERÇEKLER
Belediye Başkanı Fatma Kaplan Hürriyet’in daha önce yaptığı "Orayı mezbelelikten kurtarıp çocuk ve aile odaklı bir merkez haline getiriyoruz" açıklamalarını hatırlatan vatandaşlar, mevcut manzarayı sert bir dille eleştirdi. İzmit halkı, "Gölkay sahipsiz mi?" sorusunu sorarken, yaz ayları yaklaşırken artan koku ve mikrop riskine karşı acilen önlem alınmasını, düzenli temizlik ve onarım çalışmalarının başlatılmasını talep ediyor.






