Annesine olan vefasını dile getiren Doğan’ın paylaşımı kısa sürede büyük beğeni topladı.

F B I M G 1778406356269

​İzmit’te iki dönem belediye başkanlığı yapan ve kente kazandırdığı projelerle tanınan Dr. Nevzat Doğan, Anneler Günü'nde samimi bir paylaşıma imza attı. Aile bağlarının önemine vurgu yapan Doğan, annesine olan minnetini duygusal ifadelerle kaleme aldı.

F B I M G 1778406359084

İzmit’in Acı Kaybı: Hayrettin Ulusoy Hayatını Kaybetti
İzmit’in Acı Kaybı: Hayrettin Ulusoy Hayatını Kaybetti
İçeriği Görüntüle

​"Annemize Minnettarız"

​Doğan, yedi kardeş olduklarını hatırlatarak annesiyle olan bir fotoğraf karesini şu notla paylaştı:

​"Biz yedi kardeş; Anneler Günü’nü bir gün değil, 'her gün' diye bildik. Annemize minnettarız."

​Vefa Vurgusu Ön Planda

​Kendi mesleği olan doktorluğun yanı sıra siyasi kariyeri boyunca da sosyal sorumluluk projelerinde sık sık aile değerlerine değinen Dr. Nevzat Doğan’ın bu "manidar" paylaşımı, takipçileri tarafından takdirle karşılandı. Doğan, bu kısa ama öz mesajıyla anneliğin sadece bir gün hatırlanacak bir kavram olmadığını bir kez daha hatırlattı.

Muhabir: FATIMA NUR UÇAR