İzmit Haberleri

İzmit Seka Devlet Hastanesi’nden “Ramazanda Sağlık Programı” Standı

İzmit Seka Devlet Hastanesi, Ramazan ayında halkı sağlıklı yaşam konusunda bilgilendirmek için Symbol AVM’de “Ramazanda Sağlık Programı” standı açtı.

Abone Ol

İzmit Seka Devlet Hastanesi, Ramazan ayında toplumu sağlık konusunda bilinçlendirmek amacıyla Symbol AVM’de “Ramazanda Sağlık Programı” kapsamında bilgilendirme standı açtı. Stand, ziyaretçilere sağlıklı yaşam, doğru beslenme, su tüketiminin önemi, diyabet, diyabet okulu, obezite, el hijyeni, organ bağışı, akılcı ilaç kullanımı, tarama programları, gebelik ve sağlıklı doğum gibi konularda kapsamlı bilgiler sundu. Program, kanun eşliğinde gerçekleştirilen müzik dinletisi ve semazen gösterisiyle de renklendi.

Ramazan Boyunca Sağlık Bilinci Artırılıyor

İzmit Seka Devlet Hastanesi’nin açtığı stand, halkın sağlık okuryazarlığını artırmayı ve koruyucu sağlık hizmetlerinin kullanımını yaygınlaştırmayı hedefliyor. Ziyaretçiler, beslenme alışkanlıklarından kronik hastalıkların önlenmesine kadar pek çok konuda uzman sağlık personelinden bilgi alabiliyor. Özellikle diyabet ve obezite konularında bilgilendirme yapılarak Ramazan ayında sağlıklı beslenme önerileri paylaşıldı.

Program kapsamında ayrıca organ bağışı ve akılcı ilaç kullanımı gibi kritik konulara da dikkat çekildi. Stand, halkın yoğun ilgisiyle karşılaşırken, sağlık hizmetlerine erişimin önemine dair farkındalığı da artırdı.

Yetkililerden Teşekkür Ziyareti

Standı ziyaret eden Yüksel Pehlevan, halkı bilinçlendirmek için özveriyle çalışan hastane personeline teşekkür etti. Ayrıca Ahmet Demirkıran, Başkan Yardımcısı Lütfiye Baştürk Altan ve Hastane Başhekimi Ahmet Sarıışık de stand alanını gezerek çalışanları kutladı ve programın önemine değindi.

Ramazan boyunca sürecek olan bu tür bilgilendirme faaliyetleriyle İzmit Seka Devlet Hastanesi, halkın sağlık okuryazarlığını güçlendirmeyi ve sağlıklı yaşam alışkanlıklarını teşvik etmeyi sürdürecek.