Kocaeli Büyükşehir Belediyesi zabıta ekipleri, devriye sırasında İzmit Kuş Cenneti 1. etapta yakılmış bir ateşi tespit ederek olası bir yangını büyümeden önledi.
DEVİRİYE SIRASINDA FARK EDİLDİ
Büyükşehir Belediyesi’nin sosyal medya hesabından yapılan paylaşımda, zabıta ekiplerinin devriye görevi esnasında yakılmış ateşi fark ettiği ve gerekli müdahaleyi yaptığı belirtildi.
DOĞAL ALANLAR İÇİN UYARI
Paylaşımda ayrıca, doğal alanların korunmasının herkesin sorumluluğu olduğuna dikkat çekilerek vatandaşlardan daha duyarlı olmaları istendi.