Merkez binasının girişinde bulunan dev tabeladaki "R" harfinin uzun süredir yerinde olmaması, kentin simge noktalarından birine yakışmayan bir görüntü oluşturuyor.

Tabela "Yunus Em_e" Kaldı!
Her gün binlerce İzmitlinin önünden geçtiği, nikah ve kültürel etkinliklerin kalbi konumundaki merkezde yaşanan bu bakım eksikliği, vatandaşların da gözünden kaçmadı.

Vatandaş Tepkili: "Bu Bakımsızlık Yakışmıyor"
Kentin vitrini sayılan bir kültür merkezinde böyle basit bir onarımın bile gecikmesine anlam veremediklerini belirten vatandaşlar, İzmit Belediyesi'ne çağrıda bulundu.
Şimdi gözler İzmit Belediyesi’nde... Kent estetiği açısından kötü bir görüntü oluşturan bu küçük ama dikkat çekici eksiğin ne zaman tamamlanacağı merak konusu oldu.
Muhabir: Fatıma Nur Uçar




