Antalya’nın Muratpaşa ilçesi Güzeloba Mahallesi’nde iki ayrı ikametten yaklaşık 637 bin TL değerinde ziynet eşyası, döviz ve kamera ekipmanı çalındı. Antalya İl Emniyet Müdürlüğü Asayiş Şube Müdürlüğü ekipleri tarafından başlatılan soruşturmada, yaklaşık 280 saatlik güvenlik kamerası kaydı, 30 ayrı iş yeri kamerası ve Kent Güvenlik Yönetim Sistemi (KGYS) görüntüleri titizlikle incelendi.
Güvenlik Kameraları ve KGYS Kayıtlarıyla Şüpheliler Tespit Edildi
Analizler sonucunda S.T., E.D. ve N.Ö. isimli şüphelilerin olayla bağlantısı tespit edildi.
Şüpheliler Burdur’da Yakalandı, Ele Geçirilen Malzemeler Sahiplerine Teslim Edildi
Şüpheliler Burdur’un Çavdır ilçesi Söğüt mevkiinde yakalandı. Şahısların kullandığı araç ve ikametlerde yapılan aramalarda 53 gram altın, 2 adet 20 gramlık altın bilezik, 1 çift altın küpe ve 11 adet saf gümüş sikke ele geçirildi. Ele geçirilen malzemeler sahiplerine teslim edildi.
Adli İşlem ve Tutuklamalar
’Evden hırsızlık’ suçundan adli makamlara sevk edilen şüphelilerden N.Ö. hakkında adli kontrol kararı uygulanırken, S.T. ve E.D. tutuklanarak cezaevine gönderildi. Olayla ilgili soruşturmanın devam ettiği bildirildi.





