İtfaiye Ekiplerinin Müdahalesiyle Söndürülen Yangında Motosiklet Kullanılamaz Hale Geldi
Hatay’da Park Halindeki Motosiklet Alevlere Teslim Oldu
Hatay’da park halindeyken çıkan yangında bir motosiklet alevlere teslim oldu. Olayda yaralanan olmazken motosiklet kullanılmaz hale geldi.
Yangın, Dörtyol ilçesi Çaylı Mahallesi’nde meydana geldi. Edinilen bilgilere göre, park halinde bulunan bir motosiklet henüz bilinmeyen bir nedenle yanmaya başladı. Alevleri fark eden çevredeki vatandaşlar durumu 112 Acil Çağrı Merkezi’ne bildirdi.
İhbar üzerine olay yerine Hatay Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Daire Başkanlığı ekipleri sevk edildi. Kısa sürede bölgeye ulaşan ekipler yangına müdahale ederek alevleri kontrol altına aldı ve yangını söndürdü.
Yangında herhangi bir yaralanma yaşanmazken motosiklette maddi hasar meydana geldi.
Yangının çıkış nedeni ile ilgili inceleme başlatıldığı öğrenildi.





